بازدید رئیس مرکز بیماری‌های واگیر از پایگاه مراقبت مرزی آستارا

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از پایگاه مراقبت مرزی بین‌المللی آستارا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، شهنام عرشی، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با حضور در آستارا از پایگاه مراقبت مرزی بین‌المللی این شهرستان بازدید کرد.

 

«شهنام عرشی» در این بازدید اظهارکرد: طرح برون سپاری پایگاه مراقبت مرزی در آستارا به عنوان پایلوت یکی از موفق‌ترین واگذاری‌های وزارت بهداشت و مشارکت دادن بخش خصوصی در کنترل و دیده‌وری بیماری‌های واگیر است.

 

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: به‌کارگیری نیروی‌های انسانی مجرب واستفاده از تکنولوژی به‌روز در این پایگاه می‌تواند کمک شایانی به کنترل و دیده‌وری بیماری کند.

 

عرشی خاطرنشان‌کرد: ادغام سامانه سندرومیک و سامانه سیب در وزارت بهداشت از اولویت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که هر چه سریعتر باید اجرا شود.

 

«فرید بصیری‌مقدم» نیز در جریان این بازدید گزارشی جامع از وضعیت و تعداد تردد متردین در پایانه‌های، مسافری وترانزیتی را ارائه کرد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه گمرک شهرستان در داخل شهر قرار دارد، گفت: نبود تیرپارک در بندر آستارا  باعث شده است که رانندگان خارجی به راحتی درسطح شهرستان تردد کنند که این مورد می‌تواند تهدیدی برای مردم شهرستان و شیوع بیماری در سطح شهر شود.

کد خبر 1220990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha