موکب های شادی در اصفهان برپا شدند/برگزاری جشن امامت

حجت الاسلام فوقی از برپایی موکب های شادی آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در سراسر استان اصفهان خبرداد.

حجت الاسلام «مهدی فوقی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: مراسم های جشن و بزرگداشت این روز و ایام در سراسر استان اصفهان توسط هیات های مذهبی و بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه موکب های شادی در سراسر استان برپا شده، افزود: این موکب ها مثل ایام محرم و صفر خدمات فرهنگی و پذیرایی از مردم را انجام می دهند که 10 باب از آن در شهر اصفهان ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان در خصوص فضاسازی و حمایت از این موکب ها همکاری داشته و فضای شهر نماد شادی بر خود گرفته و این روند در اعیاد دیگر هم تکرار خواهد شد.

 

حجت الاسلام فوقی با اشاره به جریان جشن های شاد که از عید غدیرخم ایجاد شد، تصریح کرد: در شادی اهل البیت(ع) مثل عزاداری ها باید برنامه ریزی صورت بگیرد و برای نشاط مردم کار شود.

 

وی اضافه کرد: اهل البیت(ع) هم در شادی ها به شادی پرداخته و انتظار از شیعیان هم حرکت در این مسیر وجود دارد که این اتفاق در استان اصفهان رقم خورد و همکاری خوبی مردم و تشکل های فرهنگی داشته اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه 200 موکب در ایام اربعین در این استان ایجاد شد، اذعان داشت: برنامه های شاد برای مناسبت های مذهبی ولایت و اعیاد انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه منتظر واقعی برای شادی مردم تلاش می کند، تصریح کرد: یاران امام زمان(عج) دل مردم را شاد کرده و همواره امیدواری در دل شیعیان ایجاد می کنند.

 

برگزاری جشن آغاز امامت

 

حجت الاسلام فوقی از برگزاری جشن آ‎غاز امامت حضرت ولی عصر(عج) خبرداد و گفت: این برنامه امشب و فردا در شهرهای استان برگزار می شود.

 

وی یادآورشد: بعد از ظهر پنجشنبه جشن باشکوهی در میدان امام حسین(ع) اصفهان با همکاری هیات های مذهبی و شهرداری به این مناسبت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1221062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha