۷۶۱ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی اهدا شد

همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، ۷۶۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت صبح امروز (۱۴ مهر) در مراسم اهدای جهيزيه به نوعروسان تحت پوشش كميته امداد حضرت امام خمينی(ره) استان اظهار کرد: امسال تفاهم‌نامه ای بین استانداری خراسان جنوبی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان امضا شده که بندهای مختلف آن در طول سال اجرایی خواهد شد.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: ۵۰ درصد این تفاهم‌نامه توسط کمیته امداد و ۵۰ درصد آن توسط استانداری تأمین اعتبار می شود.

 

وی افزود: این تفاهم‌نامه در سرفصل های تأمین لوازم ضروی مددجویان، جهیزیه، اشتغال، تأمین تجهیزات بیماران صعب العلاج، کمک هزینه سبد غذایی مادران و کودکان دارای سوء تغذیه و... است.

 

قناعت ادامه داد: فاز اول این تفاهم‌نامه به مبلغ سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، شامل تهیه اقلام ضروری زندگی بوده که تأمین و توزیع شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: فاز دوم تفاهم‌نامه مربوط به تهیه جهیزیه برای نوعروسان بوده که همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، ۷۶۱ سری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تهیه شده که بخشی از آن امروز و بقیه تا میلاد پیامبر اکرم (ص) در همه شهرستان های استان به نوعروسان تحت حمایت اهدا خواهد شد.

 

به گفته وی هرسری جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جارو برقی است.

 

قناعت با قدردانی از پیگیری های مدیرکل امداد امام خمینی (ره) و مجموعه کمیته امداد برای تحقق این موضوع اظهار امیدواری کرد که با تلاش این بزرگواران شاهد تحقق همه بندهای این تفاهم‌نامه باشیم.

 

 

کد خبر 1221066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha