امضای طومار جامعه قرآنی ملایر در  برخورد با هتاکان به قرآن کریم

حجت الاسلام نجفی گفت: جامعه قرآنی ملایر در پی هتک حرمت هتاکان به قرآن کریم در اغتشاشات اخیر طوماری را امضا کردند و خواستار برخورد مسئولان با هتاکان به ساحت قرآن کریم و مقدسات شدند.

به گزارش خبرنگار شبستان از همدان «حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی» امروز در اجتماع فعالان قرآنی ملایر که در پی محکومیت به هتاکی اغتشاشگران به قرآن کریم و مقدسات در حسینیه سالار شهیدان ملایر برگزار شد گفت: انسانی که به خدا ایمان واقعی دارد ترويج فرهنگ قرآن کریم و احیای آن در جامعه  وظیفه ذاتی خود می‌داند و از مال و جان خویش برای قرآن هزینه می‌کند..

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر حرکات مذبوحانه در هتک حرمت به قرآن کریم، مقدسات،آتش زدن مساجد و.. را نشانه بی ایمانی و دوری از خدا دانست و افزود: عده ای فریب خورده به بهانه حجاب و دفاع از حقوق مردم قرآن آتش می‌زنند، مسجد می‌سوزانند و به اصل ولایت فقیه اهانت می‌کنند و  عده‌ای خواص این روزها در قبال این حرکات اغتششگران لال شدند

وی با بیان اینکه ملت انقلابی ملایر در اجتماع امت رسول الله حرکات اغتشاشگران را محکوم کرد گفت: جامعه قرآنی ملایر نیز امروز با این اجتماع هتاکانبه ساحت مقدس قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما در پناه قرآن و خادم قرآن و اهل بیت هستیم و در این  راه باید گام برداشته و قلم بزنیم گفت: ندای یا علی و یا حسین های ملت ایران انقلاب را بعد از 43 سال به پویایی رسانده و این راه را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما از مال و جانمان در راه قرآن می‌گذریم  و  همه خواصی که سکوت کرده و همه کسانی که به آسیاب دشمن آب ریختند را محکوم می‌کنیم  و می‌گوییم ما تا پای جان در دفاع از اسلام و قرآن خواهیم ماند..

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه امروز جامعه قرآنی ملایر با اجتماع حرکات  روزهای اخیر هتاکان به ساحت قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کند

 گفت: طوماری نیز از سوی جامعه قرآنی امضا می‌شود که به دست مسؤولان برسد تا برخورد جدی با عاملان و هتاکان به قرآن و مقدسات صورت گیرد.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن محکوم کردن هتاکان ساحت مقدس قرآن کریم گفت:بعد از فراگیری سرود سلام فرمانده فضا طوری دیگر شد  ور  هر کس در مورد مسائل دینی صحبت می‌کرد و  برای دشمن این سخت و سنگین بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن ستودن حرکت جامعه قرآنی ملایر در این اجتماع با هدف محکوم کردن هتاکی به ساحت قرآن گفت:قرآن بالاترین و بزگترین داشته همه ما است

 

وی بر  استمرار و  تشکیل جلسات قرآنی و  شکل گیری جلسات قرآنی بزرگ و مرکزی در سطوح بالا توسط جامعه قرآنی شهرستان ملایر تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها باعث انسجام بیشتر فعالیت های قرآنی می‌شود.

وی همچنین به آغاز امامت امام زمان(عج) در نهم ربیع الاول اشاره کرد وافزود: شناخت جایگاه وجودی امام امری مهم و ضروری است و همه ما در هر چقدر فهم و درکمان بالاتر می‌رود باید تبعیت+مان نیز از امام زمانمان بالا برود.

وی با تاکید بر اینکه خانه‌های ما باید کانون مهدویت و ترویج فرهنگ مهدوی باشد افزود: باید کانون‌های قرآنی و مهدوی را در شهرستان ایجاد کرد.

در ادامه جامعه قرآنی ملایردر این اجتماع با سر دادن شعارهایی در دفاع از قرآن کریم و محکومیت اغتشاشگران با امضای طومار خواستار برخورد جدی مسوولان با هتاکان و اغتشاشگران در هتاکی به ساحت قدسی قرآن کریم و مقدسات شدند.

 امام جمعه ملایر، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه و حافظان ممتاز و قاریان قرآن کریم و فعالان در حوزه قرآنی این طومار را امضاء کردند.

در ادامه محفل انس با قرآن نیز برگزار شد.

 

کد خبر 1221133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha