وحدت بین اقوام ایرانی، ایران قوی را تشکیل داده است

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به فرمایش رهبری که دشمن ایران قوی را هدف قرار داده است، گفت: وحدت بین اقوام موجب شکل گیری ایران قوی شده است که چنین کشوری عزت و سربلندی را برای تمام ملت به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام بیگدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: در کشور ایران اقوام مختلفی از کردها، بلوچ ها، ترک ها و ... زندگی می کنند و قدرت کنونی ایران وابسته به رشادت های این اقوام در طول انقلاب است.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) ادامه داد: از زمان های گذشته این موضوع عیان بوده که اگر بخشی از خاک کشور جدا شده به دلیل بی کفایتی حاکمان بوده به گونه ای که در زمان قاجار و پهلوی قسمتی از کشور و اقوام را ازدست دادیم.

 

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن عزم خود را جزم کرد تا بخش دیگری از خاک کشور در خوزستان را جدا کند که میدان داری حاکمان و اتحاد بین ملت و قومیت مانع این اتفاق شد.

 

این مسئول با یادآوری اینکه از سال 42 که جرقه های انقلاب به دست امام راحل شروع شد و در سال 57 به اوج خود رسید، گفت: اقشار و اقوام مختلفی در این پیروزی سهیم هستند و کسی نمی تواند اعلام کند که این انقلاب به قشر و طیف خاصی تعلق دارد.

 

حجت الاسلام بیگدلی به شهدای بلوچ در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پیش‌مرگان اقوام کرد در این دوران اشاره کرد و گفت: در جبهه های جنگ از هر قومیتی حضور داشتند که نشان می دهد ملت ایران برای حراست از این حاکمیت و حرکتی که امام راحل آن را آغاز کرده بودند، جانفشانی کرده و اجازه نخواهد داد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن برسد.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) ادامه داد: ناکامی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب پس از چهل و سه سال از عمر بابرکت انقلاب به دلیل همین اتحاد و یک صدایی در بین اقوام مختلف است، امام راحل و مقام معظم رهبری توجه خاصی به اقوام داشتند که در طول تاریخ بشریت بی نظیر است. همچنین مقام معظم رهبری مدتی در بین قوم بلوچ زندگی کردند و این افراد را مردمی خونگرم و دوست داشتنی می خوانند.

 

وی افزود: با نگاهی به آثار امام راحل و مقام معظم رهبری می توان به علاقه رهبران انقلاب اسلامی به اقوام مختلف پی برد و از سوی دیگر نقطه قوت کشور، وحدت و هم افزایی اقوام ایران است و دشمن می خواهد در بین این اقوام نفوذ و توطئه های خود را عملی کند.

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به فرمایش رهبری که دشمن ایران قوی را هدف قرار داده است، گفت: وحدت بین اقوام موجب شکل گیری ایران قوی شده است که چنین کشوری عزت و سربلندی را برای تمام ملت به ارمغان آورده است.

 

وی به توطئه دشمن برای جدا کردن بخش های ایران ازجمله آذربایجان، خوزستان به دلیل قدرت اقتصادی این منطقه، بلوچستان به دلیل جایگاه سوق الجیشی آن و ارتباط با دریاها و خراسان به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش برای کوچک و ضعیف کردن ایران دارد تا ما را تبدیل به کشوری وابسته به قدرت های مستکبر کند غافل از اینکه مردم و اقوام مختلف ایران به این مهم آگاه هستند و اجاره نمی دهند دشمن به اهدافش دست یابد.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به فرمایش رهبری که برخی از خواص در این اغتشاشات عجله کرده و خود را وامدار دشمن نشان دادند، گفت: مردم دراین آزمون نیز سربلند بیرون آمدند و با تبیین، روشنگری، اقتدار عمل و حساسیت به فتنه دشمن و شناخت جریان انقلاب و اهداف ایران اسلامی اجازه عملی شدن توطئه دشمن را دنداند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به قدرت ایران ازابعاد مختلف نظامی مطلع است، گفت: فشار اقتصادی بر ایران اسلامی و تحریم برای به زانو درآوردن ملت ایران نیز نتوانست موجب پیشبرد اهداف دشمن شود ازاینرو تلاش می کنند تا نقشه های خود را در بین جمع کوچکی از افراد فریب خورده پیاده کنند که راه به جایی نخواهند برد.

 

کد خبر 1221197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha