تمجید مردم و مسئولان از فراجا بر اساس واقعیت هاست/ پلیس ما مردمی و برگرفته از بطن مردم است

بهرام نیا با بیان اینکه پلیس ما مردمی و برگرفته از بطن مردم است و این امر تفاوت پلیس نظام اسلامی با سایر کشورهای دنیا است، گفت: وجه تمایز فراجا و مجموعه انتظامی با سایر نیروهای پلیس در دنیا بحث اعتقادات دینی و تعهد در انجام وظیفه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۴ مهر) در دیدار با « سردار القاصی مهر» فرمانده انتظامی استان ایلام و جمعی از گارکنان انتظامی استانی به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا،  با تبریک هفته فراجا به همه عزیزان و سخت کوشان حریم امنیت و کارکنان فراجا، اظهار کرد: سبزپوشان تلاشگر با اقتدار برای دفاع از حریم اسلام و‌ مسلمین انجام وظیفه می کنند و رسالت بزرگی برعهده دارند.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه در طول این عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که می گذرد نیروی انتظامی یک نقش تاثیرگذار  در عرصه های مختلف داشته است،  ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس نیروی انتظامی وظیفه ای در حضور در دفاع مقدس و حبهه ها نداشت اما با این حال، در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و شهدایی گرانقدری را نیز تقدیم آرمان های مقدس نظام و انقلاب اسلامی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در هر مقطعی از زمان و عمر با برکت نظام مقدس اسلامی نقش آفرین بوده است و نقش کلیدی و‌ کارساز  داشته است، گفت: نقش مجموعه انتظامی در همه عرصه ها از جمله مبارزه با سوداگران مواد مخدر، نظم و امنیت و آرامش جامعه، نقشی تأثیرگذار بوده است و  بر این اساس است که امروز مردم حامی پلیس هستند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی مردمی با بصیرت هستند و سره را از ناسره تشخیص می دهند، افزود: اگر امروز مردم حامی پلیس هستند در واقع در نتیجه عملکرد رضایت بخش نیروی انتظامی است که مردم با هدیه گل و با زبان و در عمل، از تلاش های فراجا قدردانی خود را به واسط خدمت صادقانه ابراز می دارند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه پلیس ما مردمی و برگرفته از بطن مردم است و این امر تفاوت پلیس نظام اسلامی با سایر کشورهای دنیا است، ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و ضد انقلاب، در  جریان اغتشاشات اخیر با همه توان این جریانات را حمایت کردند و این حمایت‌ها به خاطر براندازی نظام اسلامی بوده است و ای در حالی است که هزاران هزاران جنایت را در حق شهروندان خود از زن‌ و کودک انجام می دهند و دم از حقوق بشر می زنند.

 

وی  با بیان اینکه امروز همه دنیا می دانند که اینها مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند برای اینکه ایران قوی شکل نگیرد،  یادآور شد:  در جریان حوادث اخیر، به واسطه حضور مقتدرانه، مدبرانه توام با سعه صدر و حلم و‌ بردباری مجموعه انتظامی، نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، نقش بر آب شد.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه سعه صدر و بردباری کارکنان فراجا برگرفته از اعتقادات دینی آنان است، افزود: در حوادث اخیر نیروی انتظامی در عین داشتن سلاح و اقتدار، با بردباری و صبوری با عده ای که تحت تاثیر تبلیغات سوء و احساسات قرار گرفته بودند با رأفت و‌ مهربانی برخورد کردند و به لطف خداوند متعال از این موضوع هم عبور کردیم.

 

بهرام نیا با بیان اینکه وجه تمایز  فراجا و مجموعه انتظامی با سایر نیروهای پلیس در دنیا بحث اعتقادات دینی است که تعهد اخلاقی و دینی در انجام وظایف و رسالت خود دارند، گفت:  بنده از زحمات طاقت فرسایی فراجا در کنترل و مدیریت اغتشاشات اخیر بسیار قدردانی می کنم و  نتیجه استقامت، اقتدار و  سعه صدر عوامل انتظامی، این شد امنیت برقرار  گردید و دست خیانت کاران که به دنبال برانداز بودند، برملا شد.

 

وی با تاکید بر اینکه در بحث اربعین نقش نیروی انتظامی بسیار پررنگ بود و نتیجه این همراهی و پای کار بودن فراجا این شد که مقام معظم رهبری از  برگزاری کنگره عظیم اربیعن حسینی در سال جاری، ابراز رضایت کردند و فرمودند که اربعین امسال باشکوه ترین و معظم‌ ترین اربعین در طول سال های گذشته بوده است.

 

استاندار ایلام با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی فوتی های حوادث جاده ای اربعین و کاهش ۵۰ درصدی میزان تصادفات جاده ای در ایام اربعین حسینی سال جاری، ابراز کرد: این موضوع نشان دهنده و گویای تلاش و در صحنه بودن مجموعه انتظامی در کنگره بزرگ اربعین حسینی در سال جاری بوده است و نتیجه این تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی، منجر به فراهم شدن یک سفر ارزان، راحت و سالم برای زوار اربعین حسینی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در یکی از روزهای پرازدحام و شلوغ اربعین حسینی سال جاری، با کمبود آب برای زوار مواجه شدیم که  مجموعه انتظامی، آب مربوط به پرسنل خود را در بین زوار اربعین حسینی توزیع کردند و این کار اخلاقی و فداکارانه نشان از تعهد نیروی انتظامی استان در امر خدمات رسانی به زوار بوده است.

 

بهرام نیا با بیان اینکه سردار القاصی خود در ایام اربعین حسینی میدان دار بودند که  نتیجه پلیس مومن، مردمی و معتقد است، گفت: اگر مسولان و مردم از نیروی انتظامی تعریف و تمجید می کند بر اساس واقعیت ها است.

کد خبر 1221212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha