۱۴۰ ناشر داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه کتب حوزوی حضور دارند

حجت الاسلام کندری گفت: در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی، ۱۴۰ ناشر داخلی و خارجی ۱۲ هزار عنوان کتاب را برای طلاب، اساتید و عموم علاقه‌مندان عرضه می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین کندری» در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به عدم برگزاری و برگزاری مجازی این نمایشگاه در دو سال گفت: از زمان شیوع کرونا به دلایل شرایط خاص، یک سال این رویداد علمی فرهنگی برگزار نشد و یک سال نیز به‌صورت مجازی برگزار شد و امسال بعد از دو سال کرونایی به‌صورت حضوری در خدمت طلاب و اساتید و عموم علاقه‌مندان هستیم.

 

معاون علمی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از مباحثی که حوزه‌های علمیه باید عهده‌دار آن باشند، توجه به نیاز طلاب، تأمین کتاب‌های مدارس علمیه و خدمات اجتماعی نسبت به علوم و معارف اسلامی است؛ برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در اول سال تحصیلی در بحث تأمین کتاب موردنیاز طلاب در سطوح مختلف، تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه با تخفیف‌های صورت گرفته می‌تواند اثرگذار باشد.

 

حجت‌الاسلام‌ کندری بابیان اینکه امسال این نمایشگاه با حضور 140 ناشر به‌صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که 15 ناشر آن عربی هستند؛ گفت: 12 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی برای شرکت‌کنندگان، 50 درصدی برای طلاب و 70 درصدی برای اساتید حوزه علمیه عرضه می‌شود.

 

وی با اشاره به افزوده شدن بخش حوزه کودک و نوجوان در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزه و معارف اسلامی؛ افزود: امسال باهمت مدارس پیش حوزوی بخش کودک و نوجوان به این نمایشگاه افزوده شده است و علاوه بر آن لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیز عرضه می‌شود. همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بیش از 20 رویداد علمی رقم خواهد خورد و امیدواریم با همراهی اساتید و طلاب شاهد اعتلای هر چه بیشتر این رویدادها باشیم.

 

معاون علمی حوزه علمیه خراسان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کارانی که برای راه‌اندازی این نمایشگاه تلاش کردند، افزود: مدیر حوزه علمیه خراسان، تولیت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و مدرسه علمیه آیت‌الله خوبیی برای برگزاری این رویداد از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

کد خبر 1221228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha