ماجرای آدم ربایی در شهر دهدشت/گروگان به دامان خانواده بازگشت

مصطفایی گفت:یک مورد گروگان گیری در روز هشتم شهریور ماه سال جاری در شهر دهدشت اتفاق افتاد که در این راستا جوان بی گناهی در مرکز شهر توسط عده ای ناشناس ربوده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۴ مهر ماه) به همراه جمعی از پرسنل معاونت‌های مختلف این نیرو به مناسبت هفته نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.
 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نیرو در استان، گفت: یک مورد گروگان گیری در روز هشتم شهریور ماه سال جاری در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اتفاق افتاد که در این راستا جوان بی گناهی در مرکز شهر توسط عده ای ناشناس ربوده شد.
 

سردار کیقباد مصطفایی در تشریح بخشی از حادثه آدم ربایی در شهر دهدشت، افزود: گروگان گیران بعد از ربودن این جوان بی گناه، وی را به نقطه نامعلومی بردند و ما نیز با توجه و به شرایط خاص شهرستان و جلوگیری از نزاع های دسته جمعی، این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم.
 

وی با اشاره به اینکه روز بعد از حادثه سه نفر در این راستا دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع اطلاعاتی و امنیتی محل اختفاء آدم ربایان در شیراز شناسایی و با نیابت قضایی و عملیات پیچیده، این باند چهار نفر دستگیر شدند.
 

سردار مصطفایی خاطرنشان کرد: ۲۴ ساعت بعد از دستگیری این افراد، شخص ربایش شده در شهرستان لامرد پیدا و تحویل خانواده شد که این موضوع علاوه بر خوشحالی خانواده وی باعث خوشحالی پرسنل نیروی انتظامی شد.
 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ناملایماتی که در حق این نیرو صورت می‌گیرد، گفت: علی رغم برخی ناملایمات، ولی ما خود را همراه و خادم مردم می دانیم و در زمینه نظم و امنیت مردم استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 1221248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha