دور ماندن از تفرقه دشمن متضمن  بصیرت‌افزایی است

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به اینکه امام راحل با نامگذاری هفته وحدت، پایه های وحدت جهان اسلام را محکم کردند افزود: مسلمانان باید بصیرت خود را افزایش دهند تا در دام تفرقه دشمن قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه (۱۵ مهر) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد اظهار کرد: دشمنان اسلام سعی دارند با اختلاف بین مسلمانان به مقاصد شوم خود دست یابند.

 

امام جمعه آبادان به فرارسیدن هفته وحدت نیز اشاره کرد و با بیان اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با نامگذاری این هفته پایه های وحدت جهان اسلام را محکم کردند افزود: مسلمانان باید بصیرت خود را افزایش دهند تا در دام تفرقه دشمن قرار نگیرند.

 

وی همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تضعیف نیروهای امنیتی و انتظامی را ظلم به کشور دانست و اضافه کرد: تضعیف نیروهای امنیتی و نظامی که مخلصانه خدمت می‌کنند ظلم به کشور است؛ لذا امنیت، نظم و انضباط در جامعه مرهون جانفشانی نیروهای خدمتگزار امنیتی و انتظامی است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه نیروهای امنیتی در برابر ناامنی جان خود را نثار می‌کنند ادامه داد: فرزندان مخلص این کشور شب و روز برای امنیت کشور تلاش می کنند و در اغتشاشات اخیر نیز روسفید خارج شدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از وزیر کشور و مسئولان خواست تا هرچه زودتر وضعیت انتخاب شهردار آبادان را تعیین و تکلیف کنند و گفت: این شهر با باری از مشکلات چندین ماه است که شهردار رسمی ندارد.

 

کد خبر 1221450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha