شهید فهمیده الگوی ایثار و جهاد برای دانش آموزان است

مدیر دبیرستان سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: شهید محمدحسین فهمیده الگوی ایثار و جهاد برای دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مهدی باقری در مراسم گشایش دفتر بسیج دانش آموزی دبیرستان سما کاشان گفت: حضور حماسی دانش‌آموزان در سال های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه‌ها شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس بوجود آورد و در مدت کوتاهی تبدیل به گسترده‌ترین تشکل دانش‌آموزی کشور شد. 

 


مدیر دبیرستان سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: دانش آموزان باید به رشادت و شهامت شهید «محمد حسین فهمیده» پی ببرند و وی را الگوی خود قرار دهند.

 


باقری با اشاره به هجمه های اخیر دشمن که نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است، گفت: آشناشدن دانش آموزان با زندگی شهدای دانش آموز با توجه به این که هم سن و سال آن ها محسوب می شوند تاثیر بیشتریی دارد و از این رو تمام جنبه های زندگی شهدای دانش آموز از جمله تحصیل، تزکیه و تربیت و وارسته بودن آنها برای دانش آموزان مطرح می شود تا ادامه دهنده راه شهدا باشند. 

 


مدیر دبیرستان سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ادامه داد :جهاد اصلی دانش آموزان تحصیل، تهذیب نفس و ورزش است و باید خود را به این سه خصیصه مجهز کنند.

 

 

فرمانده دفتر بسیج دانش آموزی سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان هم در این مراسم گفت: همه ما دانش آموزان باید با تجهیز به علم، دانش، تربیت، آگاهی، بصیرت و شاداب و با نشاط بودن، ادامه دهندگان راه شهدای دانش آموز و گوش به فرمان رهبر عزیزمان باشیم.

 

 

امیر یوسف علی بیگی افزود: ما دانش آموزان باید از کشوری که شهدا و ایثارگران با جان و خونشان حفاظت کردند و در مقابل دشمنان ایستادگی داشتند، مراقبت کنیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

 

 

شایان ذکر است؛ دفتر بسیج دانش آموزی دبیرستان پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان صبح امروز (شنبه ۱۶ مهر) با حضور جمعی از دانش آموزان و مسئولان در این دبیرستان افتتاح شد.

 

کد خبر 1221513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha