تلاش در جهت رفع بخشی از دغدغه ورزشکاران در حوزه مسکن

بنی‌تمیم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاش هستیم که در آینده نزدیک مجوز احداث تعاونی ورزشکاران را اخذ کنیم تا بخشی از دغدغه ورزشکاران در حوزه مسکن برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حمید بنی‌تمیم شب گذشته در نشست شورای ورزش شهرستان اندیمشک اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در حوزه زیرساخت‌های ورزش طی سال‌های اخیر  پیشرفت چشم‌گیری داشته که این امر با همت و پیگیری مسئولان این شهرستان صورت گرفته است. 

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ما همواره دغدغه ورزشکاران و قهرمانان را داریم افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در تلاش هستیم که در آینده نزدیک مجوز احداث تعاونی ورزشکاران را اخذ کنیم تا بخشی از دغدغه ورزشکاران در حوزه مسکن برطرف شود.

 

وی اذعان کرد: عملیات اجرایی برخی پروژه‌های ورزشی نیمه تمام شهرستان اندیمشک در آینده نزدیک آغاز می‌شود تا در اختیار علاقه‌مندان به ورزش در این شهرستان قرار گیرند.

 

در ادامه این نشست، رئیس اداره ورزش و جوانان، تعدادی از رؤسای هیئات ورزشی و ورزشکاران و مربیان به بیان نکاتی پیرامون ورزش شهرستان اندیمشک پرداختند.

 

همچنین طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، «غلامرضا قیطاسی» پیشکسوت ورزش شهرستان اندیمشک به عنوان مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در ورزش‌های ساحلی منصوب شد.

 

کد خبر 1221532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha