ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کودک در لرستان برگزار می شود

محمدی گفت: به مناسبت هفته کودک ۱۶۲ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدجواد محمدی» امروز درسخنانی اظهار داشت: هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» آغاز شده است و ویژه برنامه ها ی بزرگداشت این هفته برگزار می شود.

 

وی با اشاره به محدود شدن برنامه‌های هفته ملی کودک به دلیل شیوع کرونا طی ۲ سال گذشته، اظهار داشت: امسال همه مراکز ثابت و سیار استان با تمام ظرفیت ‌های موجود، ویژه برنامه‌های متنوعی را با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده ها برگزار خواهند کرد و افراد می توانند با مراجعه به مراکز کانون، از این برنامه های متنوع بهره‌ مند شوند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: عضویت رایگان در روز ۱۶ مهر، ویژه برنامه «به کودکی سلام» جشن آغاز هفته ملی کودک با حضور حداکثری اعضا و دانش آموزان در همه مراکز، دیدار کودکان و اعضا با مسوولان و چهره های شاخص، اجرای نمایش شاد در خرم آباد، الشتر و بروجرد، برپایی ایستگاه نقاشی و سفال، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اعضا و مربیان مراکز، آفرینش های ادبی«صبحی با واژه ها» ویژه برنامه نشست های شاعرانه، نشست با حضور شاعران و نویسندگان کودک ونوجوان، مراکز«صبحی با حافظ» نشست شاعرانه و شعرخوانی اعضا از اشعار حافظ از جمله برنامه های کانون لرستان هستند.

 

محمدی اظهار داشت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی لرستان نیز روز ۲۰ مهرماه با حضور راه یافتگان به این مرحله برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ۲۷ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۱۷ مرکز ثابت، ۲ کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر و روستاهای سراسر لرستان ارائه می ده

کد خبر 1221610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha