دهیاران نمونه خراسان جنوبی تجلیل شدند

به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، دهیاران نمونه استان خراسان جنوبی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، طی مراسمی که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر عصر امروز(۱۶ مهر) با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، تعدادی از دهیاران به نمایندگی از دهیاران نمونه استان تجلیل شدند.

 

دهیاران نمونه خراسان جنوبی بر اساس ارزیابی عملکرد و اقدامات دهیاری ها توسط فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی تعیین شده اند.

 

همکاری با دستگاه های اجرایی، اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه روستاها، رسیدگی به مشکلات مردم و ... از جمله شاخص های تعیین دهیاران نمونه بوده است.

 

در این مراسم از دهیاران روستاهای علی آباد لوله در بیرجند، کوشه سفلی در خوسف، سردوان در زیرکوه، محمدآباد عَلَم در قاینات، دهک در نهبندان و ماهیرود در سربیشه به نمایندگی از دهیاران نمونه استان تجلیل شدند.

 

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر استان در قالب ۱۱غرفه و یک سیاه چادر برپا شده است. در این نمایشگاه اقدامات دستگاه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، امور عشایری، شرکت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی در حوزه روستایی ارائه شده و بخشی از محصولات و تولیدات حوزه روستایی و عشایری استان عرضه شده است.


 

کد خبر 1221751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha