حکمرانی مطلوب شهری با مشارکت مردم در تصمیم گیری ها محقق می شود

اسدی گفت: همدلی و وحدت مردم شیراز برای تحقق این اهداف بسیار مهم است و حکمرانی مطلوب شهری با مشارکت مردم در تصمیم گیری ها محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن اسدی، امروز شنبه (16 مهر) در مراسم معارفه شهردار جدید شیراز گفت: وضعیت کشور و شهرداری ها امروز عادی نیست و شهرداری هشت هزار میلیارد تومان بدهکاری دارد و پرداخت این میزان بدهی برای شیراز و با مشارکت و همراهی خانواده شهرداری عده آن بر می آییم.

شهردار شیراز ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری بر شفافیت، انضباط مالی، پاسخگویی، توسعه متوازن و عدالت محور و کاهش فاصله برخورداری شمال و جنوب از خدمات شهری و رفع محرومیت تاکید ویژه داریم.

وی اضافه کرد: همدلی و وحدت مردم شیراز برای تحقق این اهداف بسیار مهم است و حکمرانی مطلوب شهری با مشارکت مردم در تصمیم گیری ها محقق می شود.

اسدی تصریح کرد: به استفاده‌ از ظرفیت های ملی برای شهر شیراز با همکاری همه دستگاه های اجرایی تاکید ویژه داریم و برای تامین رفاه مردم به عنوان یک نعمت الهی و اجتماعی تمام تلاش خود را خواهم کرد.

وی ادامه داد: حرکت به سمت عدالت محوری، تدوین برنامه جامع مقابله با آسیب پذیری شهر شیراز، نوسازی و احیای بافت های فرسوده، تهیه برنامه فرهنگ شهروندی و ... از مهمترین اهداف دوره جدید مدیریت شهری شیراز است.

کد خبر 1221773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha