۱۹ هزار سالمند زنجانی تحت حمایت کمیته امداد است

صالحی با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار سالمند تحت حمایت این نهاد از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند، گفت: پایش سلامت، دیدار و دلجویی و اهدای بسته های بهداشتی و معیشتی از خدماتی است که به این قشر ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح الله صالحی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این نهاد در هفته جهانی سالمند، گفت: با هدف بزرگداشت سالمندان و ارج گذاری به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان برنامه های مختلفی در هفته جهانی سالمند در این نهاد اجرا کرده است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار سالمند تحت حمایت این نهاد از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند، افزود: سالمندان در کنار نیازهای مادی و معیشتی دارای نیازهای معنوی و عاطفی نیز هستند و سرکشی به سالمندان و دلجویی عاطفی از آنها از برنامه های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در طول سال است.

 

صالحی همچنین ادامه داد: با همین نگاه در هفته جهانی سالمند نیز سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به ویژه سالمندان دارای بیماری های صعب العلاج و زمین گیر دیدار، تفقد و دلجویی عاطفی به عمل آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار این دیدارها ضمن توجه به پایش سلامت این عزیزان بسته های معیشتی و بهداشتی نیز به خانواده های مورد بازدید اهدا شده است، افزود: به منظور تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی مساعدت شده به سالمندان عزیز مورد بازدید در طول هفته جهانی سالمند قریب به ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه به برخی از خدمات فرهنگی و مشاوره ای این نهاد به سالمندان تحت حمایت این نهاد در هفته جهانی سالمند نیز اشاره کرد و گفت: ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت انفرادی به سالمندان ، استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری وخیران حوزه سلامت ودرمان ، پایش سلامت با همکاری مراکز درمانی ، تهیه وتوزیع بروشورهای مرتبط با مدیریت دوران سالمندی از برنامه های اجرا شده این نهاد برای این گروه ازجامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در هفته سالمند بوده است.

کد خبر 1221859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha