عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان سرایان بزودی آغاز می شود

فرماندار سرایان گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان از محل منابع استانی به زودی آغاز می شود.

یاسر رضوی در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی؛ یکی از مطالبات اساسی مردم شهرستان سرایان را در حوزه بهداشت و درمان، موضوع ارتقای وضعیت ارائه خدمات درمانی بیمارستان سرایان برشمرد و از فراهم شدن مقدمات اخذ ماده ۲۳ استانی برای اجرای طرح توسعه بیمارستان سرایان خبر داد.

 


فرماندار سرایان با اشاره به سوابق پیگیری طرح و قرار گرفتن آن در ردیف مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر مجوز کمیسیون ماده ۲۳ استانی جهت طرح توسعه بیمارستان سرایان اخذ و تا هفته آینده نهایی می شود.

 


وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از محل منابع استانی به زودی شروع می شود، افزود: اعتبار لازم براساس توافق نامه منعقد شده برای اجرای طرح در سفر معاونت عمران استاندار خراسان جنوبی به استان از محل اعتبارات استانی و ملی تامین خواهد شد.

 


رضوی با بیان اینکه برای اجرای طرح توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان از محل کمیسیون ماده ۲۳ مبلغ ۴۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است، گفت: ۵۰ درصد این اعتبار از محل منابع استانی و مابقی آن از اعتبارات ملی تامین خواهد شد.

 


وی برآورد اعتبار مورد نیاز اجرای طرح را بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

 


فرماندار شهرستان سرایان انجام طراحی نقشه ها و خدمات فنی و مهندسی و فرآیند اجرای طرح و انتخاب مشاور ارتقای بیمارستان را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: تا ظرف دو ماه آینده عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان سرایان آغاز شود.

 


رضوی تحقق طرح توسعه بیمارستان را نتیجه صدای واحد مردم و مسئولان شهرستان در پیگیری آن توصیف کرد و ادامه داد: ارایه خدمات در حوزه بیمارستان نیازمند نظام سطح بندی و شاخص‌های مربوطه است و با اجرای طرح توسعه بیمارستان به عنوان پیش‌نیاز، سطح ارایه خدمات این بیمارستان از جمله تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص و بخش‌های دیگر مورد نیاز ارتقا خواهد یافت.

 


وی بهبود و ارتقای بیمارستان را نتیجه پیگیری‌ها و مکاتبات متعدد مسئولان شهرستان و استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1221951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha