دوره آموزشی منطقه ای تیم های تخصصی خانه های هلال کشور در گلستان برگزار می شود

غریب آبادی گفت: دوره آموزشی منطقه ای تیم های تخصصی خانه های هلال کشور به مدت ۲ روز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «قاسم غریب آبادی» امروز (یکشنبه 17 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ارتقاء و یکسان سازی آموزش تیم های تخصصی خانه های هلال، دوره آموزشی به صورت منطقه ای ویژه معاونین آموزش و پژوهش، مسئولان خانه های هلال، روسای اداره عملیات و روسای شعب استان های خراسانی رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران و گلستان از (19 تا 21 مهر) با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: یکسان سازی آموزش تیم های تخصصی خانه های هلال، اصول اجتماع محوری، کلیات ارزیابی سوانح، اصول تسهیلگری و تشکیل تیم، فعالیت های بین المللی و اثر بخشی آن در خانه های هلال از اهداف برگزاری این دوره است.

 

وی ادامه داد: با توجه به لزوم ارتقای تاب‌آوری جامعه و ‏ترغیب مردم در برابر حوادث و بلایا، خانه های هلال به عنوان یک هلال احمر کوچک در روستا‌ها و محلات شهری ایجاد شده تا‌ ضمن مشارکت در فعالیت های اجتماعی، مردم را برای رویارویی با حوادث آماده کرده و کارکردهای هلال احمر را درحوزه های مختلف با وسعت کمتر انجام دهند.

 

کد خبر 1221980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha