مواضع اخیر رهبرانقلاب و نقش خیال دشمنان که برآب شد/ ایران قوی و مستقل در گام دوم انقلاب اسلامی

سکوتش کنشگری به همراه داشت و حضورش به شایعات نادرست پایان دارد؛ بار دیگر در عرصه دانشگاه نظامی و افسری حجاب را تبیین کرد و با ستودن قوم کرد و بلوچ نشان داد که شایسته رهبری انقلاب اسلامی ایران است.

خبرگزاری شبستان - البرزمجتبی دانایی

 

سکوتش کنشگری به همراه داشت و حضورش به شایعات نادرست پایان داد و بار دیگر در عرصه دانشگاه نظامی و افسری حجاب را تبیین کرد و با ستودن قوم کرد و بلوچ نشان داد که شایسته رهبری انقلاب اسلامی ایران است.

 

« آیت الله سیدعلی خامنه ای» با یادآوری خاطرات دوران اسارت خویش در سیستان و بلوچستان از اقوام بلوچ به عنوان قوم باغیرت و از وفاترین اقوام به جمهوری اسلامی همچنین قوم کرد را به عنوان یکی از برجسته ترین اقوام ایران نام برد، آن هم در جریان اغتشاش هایی که به بهانه فوت مهسا امینی در سطح کشور شعله ور شد.

 

 

رهبرمعظم انقلاب با درایت و بصیرت مندی به صحنه آمد، آن هم در دانشکده نظامی افسری تهران و این حضور بر سلامت جسمانی اش صحه گذاشت و توهم ها و دروغ پردازی از « بدل رهبری» را رسوا کرد.

 

به گوش جان شنیدم که مردم سیستان و بلوچستان ایشان را امام خامنه ای صدا می کردند تا این ارادتی باشد به آستان ولایت و ولایت پذیری. باورپذیری و ایمان به رهبری را جوانان ایران زمین وقتی بیشتر درک می کنند که به مناطق مرزی نزدیک می شوند.

 

 

اولین دیدارم با مردم سیستان و بلوچستان به پنج سال قبل برمی گردد، خبرنگار و عکاس خبرگزاری شبستان در استان البرز بودم و به عنوان عضو جهاد سازندگی، همراه گروه جهادی امیرالمومنین(ع) شدم. برای آنکه در روستایی دور دست برای دانش آموزان مدرسه بسازیم و ساختیم. 

 

گروه های جهادی مفهوم حمایت قومیت های مختلف ایران از نظام جمهوری اسلامی را به خوبی درک می کنند؛ آن همه قدردانی و اخلاص در میزبانی و آن همه مهربانی و نگاه های متواضع از اینکه عده ای خالصانه و برای رضای خدا به میدان خدمت آمده اند.

 

 

وقتی رهبر معظم انقلاب در دانشکده افسری به اهانت هایی که به خودشان شده بود، ذره ای اشاره نکردند و مردم ایران را ستودند و اقلیت بودن آشوبگران را با بصیرت مندی نشان دادند و گفتند: که کشور خیلی مشکل دارد ولی حرکت جدی ای وجود دارد برای رفع مشکلات » دل نیروهای جهادگر و منِ خبرنگار، گرم شد. 

 

 

آیت الله خامنه ای با درایت، جوانان و نوجوانان را از غائله آشوبگران مستثناء کردند، از خواص جامعه، طلب مواضع صریح کردند و بر ضرورت تحقیق پیش از موضع گیری تأکید کردند.

 

از طرف دیگر، ایشان خدشه به امنیت کشور و مردم را به هیچ وجه برنتابیدند و این بار از ایده « ایران قوی و مستقل» در کنار جمهوری اسلامی یاد کردند. 

 

مدرسه امیرالمومنین(ع) که با همت گروه جهادی امیرالمومنین(ع) استان البرز در روستای بزمان واقع در سیستان و بلوچستان با حضور خانواده شهید مدافع حرم، شهید محسن کمالی افتتاح شد، ما ماندیم و باقی راه جهاد و باور به اطاعت از امر ولایت. 

 

 

ایران قوی و مستقل در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارد، در این میان راه سخت و پرشیب است، گاهی برای رسیدن به این قله نفس کم می آوریم، توشه مان یاری نمی کند، ولی راه را گم نمی کنیم، اُفق راهِ قلّه انقلاب، خورشید ولایت است. 

 

 

کد خبر 1221987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha