جشن های کودکانه در سراسر اصفهان برگزار می شود

جعفری با اشاره به بزرگداشت هفته ملی کودک گفت: جشن های کودکانه در سراسر استان اصفهان با تاکید بر توجه نسبت به جشن کودکان مناطق محروم برگزار می شود.

منیره جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به تشکیل ستاد روز جهانی و هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهارداشت: در این نشست نسبت به دغدغه ها و نیازهای این گروه سنی و بهره برداری از این هفته برای بیان حقوق کودکان گفتگو شد.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: جشن های کودکانه در سراسر استان با تاکید بر توجه  نسبت به جشن کودکان مناطق محروم با همکاری نهادهای متولی در این حوزه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: اجرای نمایش، اکران فیلم، نمایش پویانمایی های منتخب جشنواره های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برگزاری نشست های تخصصی با موضوع کودکان از مهمترین برنامه های این هفته است.

 

به گفته جعفری، ویژه برنامه هایی نیز در 40 کانون پرورش فکری استان اصفهان پیش بینی شده که متناسب با شرایط هر مرکز اجرا خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: زیباسازی و فضاسازی شهری و ایجاد بستر برای شادی کودکان در این هفته مورد توجه قرار گرفته و مدیریت شهری به این موضوع می پردازند.

 

جعفری بر سرمایه گذاری برای کودکان تاکید کرد و یادآورشد: آینده کشور وابسته به پیشرفت و تحقق نیازهای این قشر است تا آینده روشنی را سپری کنیم.

 

وی معتقد است، همه باید حقوق این قشر را شناخته و نسبت به توجه و اجرای آن تلاش و برنامه ریزی کنند تا اینکه آسیب های اجتماعی را به دلیل بی توجهی ها تجربه نکنیم.

کد خبر 1222061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha