نشست«کودک و نوجوان و توسعه پایدار از منظر ابعاد اقتصادی» برگزار می شود

نشست«کودک و نوجوان و توسعه پایدار از منظر ابعاد اقتصادی» دوشنبه ۱۸ مهر در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، هفته ملی کودک ، 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک  با شعار «حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی»در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون آغاز شد.به مناسبت این هفته برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی، هنری و دینی در سراسر کشور برگزار می شود.

 

برگزاری نشست های تخصصی یکی از برنامه های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک است. در طول هفته ملی کودک این نشست ها با توجه به روز شمار هفته برگزار می شود.

 

نشستی با عنوان «کودک و نوجوان و توسعه پایدار از منظر ابعاد اقتصادی» دوشنبه 18 مهر همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

 در این نشست مهدی طغیانی نماینده مجلس شورای اسلامی ،  عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان ، نویسنده و محقق سخنرانی می کند و پاسخگوی سئولات مخاطبان خواهد بود. احکام کسب و کار در اسلام،تعلیم تربیت اقتصادی، مبانی نظری دفاع اقتصادی و اقتصاد وقف و خیریه از جمله کتابهایی است که طغیانی به رشته تحریر در آورده است.

 

«زندگی در دنیای متاروس» با سخنرانی هومن اهرامی در  16 مهر و نشست «کودک و نوجوان و رسانه» با سخنرانی سعید مدرسی  17 مهر در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 

کودک و نوجوان و سازندگی تمدنی ، بیداری آوایی و آموزش الفبا،تأثیر و نقش کتابخانه و مربی در شکل‌گیری هویت ملی کودک،تأثیر و نقش هنر و ادبیات در پرورش خلاقیت کودک از دیگر  نشست هایی است که در هفته ملی کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، نمایشگاهی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از ساعت 9 تا 18 در هفته ملی کودک در حال برگزاری است. در این نمایشگاه برنامه های مختلف، متنوع و جذابی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است. کارگاه تصویرگری، میز بازی بندک، میز بازی سازه هندسی، میز بازی‌های رومیزی سیمرغ، اجرای مسابقه جدول کلمات متقاطع، لغات انگلیسی، نقاشی برای کودکان،اجرای تئاتر و نقالی،دیدار با نویسندگان، تصویرگران و شاعران،معرفی کتاب،آشنایی با مراحل تولید کتاب،قصه گویی، آموزش فیلم‌برداری و ساخت انیمیشن، نمایش عروسک های نمدی ، شعر خوانی و ارائه محصولات کانون از جمله برنامه های این نمایشگاه است.

 

لازم به ذکر است، برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار « حال خوش کودکی، رنگ  خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهر  در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر  مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1222065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha