نشست هم‌اندیشی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و تشریح فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با رویکرد ایجاد فضایی صمیمی برای تبادل نظر از سوی هنرمندان شهرستان‌های استان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران نشست هم‌اندیشی و تشریح فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حضور هنرمندان و کارگردان‌های فعال تئاتر استان تهران، سرپرست‌های گروه های ثبت شده، مسئولان انجمن‌های هنرهای نمایشی شهرستان‌های غرب، جنوب غربی و جنوب شرقی استان به میزبانی شهرستان‌های قدس، اسلامشهر و قرچک پنجشنبه 7 مهرماه برگزار شد.

در این جلسه فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران تشریح شد و مهدی اکبری زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گزارشی از روند شکل‌گیری فراخوان جشنواره تا انتشار آن، ارائه کرد. 

در ادامه حاضران در نشست‌ها نقطه نظرات خود درباره فراخوان و چگونگی برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران را مطرح کردند و درباره بخش‌های مختلف جشنواره و قوانین مربوط به فراخوان به گفت‌وگو نشستند.

با توجه به فراخوان و سیاست‌های بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، نشست‌های هم‌اندیشی که در شهرستان‌های استان برگزار شد، شروعی برای آغاز تمرینات گروه‌های نمایشی بود. همچنین طبق تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات مقرر شد تا آثار ارائه شده به جشنواره از 15 تا 20 آبان ماه مورد ارزیابی قرار گیرند.

گفتنی است؛ مهدی اکبر زاده رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، سیدامیر حسینی، آرزو رستمی و مهدی پازوکی به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن در نشست‌های هم‌اندیشی و تشریح فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران حضور داشتند.

کد خبر 1222180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha