تمدید زمان نام‌نویسی شانزدهمین دوره رقابت‌های قرآن کریم جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: زمان نام‌نویسی شانزدهمین دوره رقابت‌های قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سید مهدی حسینی بیان داشت:  این دوره از رقابت‌ها در ۲ بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد و قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم (جلد بیست و ششم تفسیر نمونه) رشته های این رقابت را تشکیل می دهند.


وی اظهار داشت:  با توجه به تمدید زمان نام نویسی، علاقمندان می‌توانند از 21 مهر با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر سیستان و بلوچستان برای شرکت در این رویداد قرآنی اعلام حضور کنند.

 

سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل‌ همسر و فرزندان ۱۸ تا ۲۵ سال می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.

 

حسینی گفت: برای شرکت در شانزدهمین دوره رقابت‌های قرآن کریم جامعه کار و تلاش صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و فرد می‌بایست دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشد  همچنین افراد شاغل در ادارات و سازمان های دولتی و شهرداری ها و افراد طرف قرارداد با نهادهای علمی و پژوهشی (حوزوی و دانشگاهی) از شمول شرکت در رقابت مستثنی هستند.

 

وی یادآور شد: مرحله استانی این مسابقات در هفته اول آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 1222189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha