امنیت پشتوانه موفقیت دستگاه های اجرایی است

جلالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: امنیت، به مثابه زمینی است که بذر اقتصاد، فرهنگ و سیاست را در آن می کارند و اگر امنیت باشد ما در دستگاه های اجرایی در ماموریت های خود موفق می شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، دوشنبه( 18 مهر) در مراسم رژه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته ملی فراجا با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فراجا و تعبیر" مظلومِ قوی" گفت: حضور یگان ویژه در صحنه ها آرامشی به همه وارد می کند‌.

 


 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه در حوزه سخت افزار و پشتیبانی، با تدابیر فرمانده انتظامی استان کرمان امروز پلیس استان به لحاظ زیرساخت ها وضعیت مطلوبی دارد؛ افزود: در راستای هوشمندسازی پلیس کارهای فوق العاده ای صورت گرفته و یگان ویژه ذخیره استراتژیک فراجا است.

 

 

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بدون امنیت، پیشرفت در هیچ عرصه ای امکان پذیرنیست" ادامه داد: این سخن مقام معظم رهبری یعنی امنیت، به مثابه زمینی است که بذر اقتصاد، فرهنگ و سیاست را در آن می کارند و اگر امنیت باشد ما در دستگاه های اجرایی در ماموریت های خود موفق می شویم.

 

 


 

جلالی به مظلومیت پلیس در توطئه ای که اخیراً دشمن علیه جمهوری اسلامی راه انداخت؛ اشاره و بیان کرد: پلیس خادم مردم است و در حوزه اجتماعی هر اتفاقی رقم می خورد، پلیس نقش آفرینی می کند.
 

 

 

 

وی با افزودن اینکه در عرصه اقتصادی، طی روزهای اخیر مورد بزرگی توسط پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان رقم خورد و در مبارزه با سوداگران مرگ شهدای بزرگی تقدیم کردیم؛ تصریح کرد: در جنگ اطلاعاتی، فراجا یکی از وزنه های این عرصه است و همه نشان از اقتدار این نیرو دارد و در مجموع راز ایجاد امنیت پایدار، اقتدار نیروی انتظامی است.

 

 

 

جلالی اظهار کرد: یگان ویژه و فراجا در بروز مسائل مختلف زودتر از همه در صحنه بوده و دیرتر از همه از صحنه خارج می شود و ما نیز به عنوان دولت باید حمایت کنیم و برای بهبود وضعیت معیشتی نیروهای فراجا وظیفه داریم که در شورای تامین نیز پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 1222218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha