باید زیرساخت های وحدت را برای حل مشکلات جامعه تقویت کنیم

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای حل مشکلات جامعه زیرساخت های وحدت را تقویت کنیم.

حجت الاسلام محمد صفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته وحدت گفت: وحدت کلید موفقیت جامعه بشری چه جوامع بزرگ و چه جوامع کوچک است. از محیط خانواده شروع می شود تا جوامع بزرگ تر را در بر می گیرد لذا نقش اساسی و بسزایی وحدت برای به سامان رساندن همه امورات جامعه بر کسی پوشیده نیست. از این جهت در جوامعی همانند جوامع ما که هر لحظه آبستن حوادث سیاسی و اجتماعی با مدیریت دنیای استکبار می شود، لزوم تقویت وحدت و زیرساخت های وحدت در جامعه ما به مراتب در اولویت قرار دارد.

 

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از جمله زیرساخت های وحدت این است که در جامعه ای همانند جامعه ما که تنوع فرهنگ ها و قومیت های مختلف وجود دارد، حاکمیت باید نسبت به ایجاد یک سامانه عادلانه و برابر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اقدام کند و همه جای کشور را به یک چشم نبیند، اینکه ما یک منطقه را به عنوان منطقه امنیتی ببینیم اما شرایط اقتصادی در آن ناگوار باشد، قطعا این زیرساخت ها می تواند به وحدت و در کنار هم قرار گرفتن اقوام کمک کند.

 

وی تاکید کرد: مسئله دیگر که می تواند در جهت ایجاد زیرساخت وحدت مقاوم باشد، این است که ما حتما باید محوری داشته باشیم. محور در جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است. ولایت فقیه محور وحدت جامعه ما تا به امروز بوده و می تواند باشد و این هم باید تقویت شود.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: ما بایستی برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات خودمان به ویژه در حوزه های سیاسی و اجتماعی زیرساخت های وحدت را در جامعه تقویت کنیم.

 

 

 

کد خبر 1222237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha