برگزاری یادروز حافظ در تالار «حافظ» شیراز

خوش اقبال گفت: تقارن هفته «وحدت» با روز بزرگداشت حافظ را به فال نیک می گیریم و یادروز حافظ به میزبانی تالار «حافظ» در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، غلامرضا خوش اقبال، امروز دوشنبه (18 مهر) با گرامیداشت هفته «وحدت» در جمع خبرنگاران گفت: تقارن هفته «وحدت» با روز بزرگداشت حافظ را به فال نیک می گیریم و یادروز حافظ به میزبانی تالار «حافظ» در شیراز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در ماه گذشته شاهد برگزاری نشست‌های هم ‌اندیشی و برنامه ریزی برای هفته بزرگداشت حافظ شیرازی بوده ایم و فعالیت های امسال با نام «آستان جانان» و برگرفته از گفتمان حافظ است که از 17 تا 22 مهر برگزار خواهد شد و در ابتدا نمایشگاه هنرهای تجسمی و خوشنویسی در گذر «حافظ» گشایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: مراسم ویژه یادروز حافظ شیرازی، ساعت 19 چهارشنبه 20 مهر جاری در تالار «حافظ» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار  خواهد شد و در این مراسم نمایشگاه، کارگاه ‌های هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نشست‌ های ادبی، شعرخوانی و حافظ‌ خوانی همراه با حضور اهالی فرهنگ، ادب و هنر هم برپا می شود.

خوش اقبال اعلام کرد: آئین بزرگداشت حافظ با حضور فرهنگوران، هنرمندان، ادب ‌دوستان، هنردوستان ایران و جهان و مسئولان استانی و کشوری و در جوار حافظ شیرازی در 20 مهر برگزار می شود.

کد خبر 1222353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha