نماز جمعه، بهترین راه ارتباطی مردم و مسئولان است

حجت الاسلام حسینی نسب با تاکید بر ارتباط مسئولان با مردم، از نماز جمعه به عنوان بهترین راه ارتباط با مردم گفت: مسئولان و کارکنان ادارات هم در نماز جمعه حاضر شوند و هم مطالباتی که از تربیون نماز جمعه انجام می شود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام حسینی‌نسب امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با تبریک ایام میلاد حضرت پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام صادق علیه‌السلام و با تاکید بر پیروی از دستورات پیامبر الهی و ائمه معصومین علیهم السلام گفت: باید تلاش کنیم مایه زینت و افتخار اهل بیت باشیم.

 

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مسئولیت امانت الهی است و همه ما در برابر مسئولیت خود مسئولیم، گفت: احساس مسئولیت کامل از ویژگی های مسئول مطلوب است.

 


وی همچون جلسات قبل شورای اداری به تبیین فرازهای نامه امیرالمؤمنین به مالک اشتر پرداخت و با طرح این سوال که اولی ترین کار برای مسئول چیست، به پاسخ این سوال در کلام امیر المؤمنین حضرت علی علیه ‌السلام پرداخت و گفت: میانه روی و پرهیز از افراط و تفریط، بهره مندی سطح وسیعی از مردم از کاری که انجام می شود و جلب رضایت توده مردم نه یک گروه خاص از اولویت های کاری هر مسئول باید باشد.

 


حسینی نسب با بیان اینکه این فرمایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام در هر کار و برنامه ای اعم از کلنگ زنی ها، معبرگشایی ها، آسفالت ریزی ها و دیگر خدمات شهری و روستایی مورد توجه قرار گیرد و در  این موارد بهره شدن جمعیت بیشتر در اولویت قرار بگیرد، گفت: رضایت و انتفاع توده مردم در برابر رضایت گروه خاص اولویت دارد.

 


امام جمعه‌ سلطانیه با تاکید بر ارتباط مسئولان با مردم، از نماز جمعه بعنوان بهترین راه ارتباط با مردم نام برد و گفت: مسئولان و کارکنان ادارات هم در نماز جمعه حاضر شوند و هم مطالباتی که از تربیون نماز جمعه انجام می شود را پیگیری کنند.

کد خبر 1222461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha