اجرای گذر فرهنگی می تواند جایگاه کتاب در جامعه را احیا کند

مددی گفت: اجرای فرهنگی گذر فرهنگی در استان آذربایجان غربی امری ضروری است و این امر می‌تواند جایگاه کتاب در جامعه را احیا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، «عبدالله مددی»، دیروز، (۱۸ مهرماه) در در جلسه انجمن‌های کتابخوانه‌های عمومی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،گفت:  اجرای فرهنگی گذر فرهنگی در استان آذربایجان غربی امری ضروری است و  این امر می‌تواند جایگاه کتاب در جامعه را احیا کند.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری افزود: اختصاص محلی مناسب و جذاب برای گذر فرهنگی در استان آذربایجان غربی امری مهم بوده است.

وی گفت: همچنین محل مورد نظر باید شرایط رفت و آمد مناسبی را نیز دارا باشد تا شاهد استقبال شهروندان از این گذر فرهنگی باشیم.

این مسئول ادامه داد: در امر توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بادی تمامی دستگاه ها و ارگان ها مشارکت داشته باشند و همجنین باید از ظرفیت‌های سمن‌ها برای افزایش مشارکت مردمی در این حوزه بهره‌مند شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: همچنین  شرایط لازم برای بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان از گذر فرهنگی باید ایجاد شود و لازم است تا تبلیغات مناسبی نیز در رسانه‌ها برای جذب مردم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اهمیت فرهنگ و هنر در مسیر رشد و تعالی یک جامعه بر کسی پوشیده نیست و همگان بر این موضوع واقف هستند که فرهنگ و هنر اساس و بنیان یک جامعه را پی ریزی می کند.

کد خبر 1222530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha