۷۵ درصد زوار اربعین از مرز مهران تردد کرده اند

سردار شمشیری با بیان اینکه تلاش های استاندار ایلام در ایام اربعین قابل تقدیر است، گفت: برگزاری باشکوه اربعین امسال حاصل انسجام و همدلی همه دست اندرکاران، مسئولان و مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مرز مهران، صبح امروز(۱۹ مهر) در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امسال در اربعین جمعیت زیادی حضور داشتند که این جمعیت بی سابقه و کم نظیر بود، اظهار کرد: در این راستا لازم است از تلاش های استاندار ایلام به عنوان رئیس ستاد و تمامی دست اندرکاران حوزه اربعین استان قدردانی نمایم.

 

سردار« علی شمشیری» در مهران با تقدیر از مدیریت منسجم مجموعه دستگاه های اجرایی استان ایلام در اربعین ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۷۵ درصد زائران از مهران تردد کردند و باوجود اینکه حجم زیادی از مسافران اربعین استان ایلام را برای عبور انتخاب کردند.             

 

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی در سایه اقتدار و عظمت خود اکنون به مدیترانه رسیده و کنگره اربعین را جهانی کرده است و امسال برای اولین بار حدود ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از کشورهای مختلف در اربعین شرکت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: اربعین امسال به پایان رسید و باید از هم اکنون اقدامات انجام گرفته ناتمام تکمیل و از سرمایه های کشور و مردم حفظ شود و تا قبل از اربعین سال آینده زیرساخت های اجرایی شود که با تکمیل این طرح ها ۷۰ درصد مشکلات تردد زائران کاهش می یابد.

کد خبر 1222589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha