آمادگی شهرداری اهواز جهت همکاری با بنیاد شهید خوزستان

محمودی گفت: شهرداری اهواز این آمادگی را دارد که همکاری‌های مشترک و اثربخشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، درآمدزایی، اشتغال و خدمات شهروندی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سیاوش محمودی امروز سه‌شنبه (۱۹ مهر) در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگری خوزستان اظهار کرد: مقدس‌ترین کاری که در جامعه می‌توان انجام داد خدمت به کسانی است که تمام زندگی خود را برای این نظام فدا کردند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: دنیای امروز دنیای تبلیغات است و دشمن در حال جنگ برای از بین بردن تفکر ایثار و شهادت است که در این خصوص باید اهتمام و دقت لازم را به کار برد.

 

وی تصریح کرد: در شهرداری و شورای شهر بیش از ۷۰ درصد از مشکلات منشا فرهنگی داشتند که با تغییر فرهنگ و نگرش‌ها، مشکلات تا حد زیادی مرتفع شدند و مابقی نیز کاملا قابل حل هستند.

 

محمودی در خصوص طراحی و ساخت خودروی جانبازان بیان کرد: قرار است سازمان اتوبوسرانی دستگاه اتوبوس مخصوص جانبازان را طراحی و برای استفاده جانبازان آماده‌سازی کند.

 

وی اذعان کرد: شهرداری آمادگی دارد که طبق قانون تفاهم‌نامه‌هایی را در جهت همکاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، درآمدزایی، اشتغال و خدمات شهروندی منعقد و اجرایی کند.

 

محمدحسین ملایی‌زمانی نگاه و نگرش به فرهنگ ایثار و شهادت را تعیین‌کننده دانست و عنوان کرد: هر چقدر نگاه به فرهنگ ایثار و شهادت عمیق‌تر باشد موضوعات بیشتری قابل حل خواهد بود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، امور ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: اگر هر دستگاه یک درصد وظیفه خود را در قبال شهدا و فرهنگ ایثارگری به صورت شایسته انجام دهد مشکلات زیادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران رفع خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که برای موضوع حوزه فرهنگ و ایثارگری داریم باید برای ۴۰ سال آینده برنامه‌ریزی و تدوین شود.

 

کد خبر 1222760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha