بهره برداری از پروژه های در دست ساخت شهر یزد تا پایان سال جاری

محمدپناه با اشاره به اجرای طرح ملی اقدام مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یزد گفت: پروژه های در دست ساخت شهر یزد در صورت تامین نقدینگی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، علی اکبر محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یزد در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: دو مشکل عمده کشور مسکن و اشتغال است که سعی کردیم حضور موثری داشته باشیم که در دو سال گذشته ۴۲۰۰ مشاغل خرد و خانگی برای ۱۲۰۰ نفر داشتیم.

 

وی افزود: در طرح ملی نهضمت مسکن یکصد هزار واحد مسکونی اقدام کردیم که در استان یزد ۱۲۰۰ واحد را تقبل کردیم که ۷۰۰ واحد در یزد و ۵۰۰ واحد در مهریز بود و اولین پروژه مسکن ما در اواخر سال ۹۹ به پایان رساندیم.

 

وی افزود: امیدواریم با تمامی نقدینگی در دهه فجر دو پروژه استان را به بهره برداری برسانیم.

 

محمدپناه گفت: بر اساس نیاز کشور ما وارد حوزه ساخت مسکن شدیم که نخستین افتتاح ها را داشتیم.

 

وی افزود: ما از حق کارگزاری خود گذشتیم و تاکنون از منابع مالی خود نیز پرداخت کرده ایم.

 

محمدی پناه گفت: افتخار داریم که اولین طرح نهضت ملی مسکن استان و کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد در اواخر سال ۱۳۹۹ مورد بهره‌برداری رسید و استان یزد از این لحاظ پشیرو در کشور شناخته شد و همچنین در ادامه نیز با افتتاح طرح ۱۷۴ واحدی مهریز در اواخر سال ۱۴۰۰، دومین طرح اقدام ملی مسکن کشور را نیز به نام خود و استان یزد ثبت کردیم.

وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۷۰ درصدی طرحهای نهضت ملی مسکن در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام در استان مطابق با برنامه زمان بندی خبر داد و گفت: امیدواریم با تامین نقدینگی استان دو طرح را در دهه فجر امسال و تمامی طرحهای در دست ساخت شهر یزد را تا آخر سال جاری بهره‌برداری کنیم.

 

کد خبر 1222912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha