خدمات پستی بایستی برای مردم تبیین شود

فاطمی ضمن گرامیداشت روز جهانی گفت: خدمات پستی با توجه به خدمت رسانی به مردم، بایستی برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد امروز در بازدید از اداره کل پست استان یزد به مناسبت روز جهانی پست ضمن تبریک هفته وحدت و همچنین روز ملی پست گفت: کار پست، کاری پرزحمت است و همه مردم خدمات دهی مجموعه های پست را شاهد هستند.

 

وی افزود: ما باید این خدمات پست را برای مردم تبیین کنیم و اهمیت پست و فرهنگ سازی آن را به خوبی در جامعه انجام دهیم.

 

 

استاندار یزد گفت: اگر ما واقعا محوریت ارسال ها را پست قرار دهیم شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود و به نوعی حمایت از پست را نیز دنبال می کنیم.

 

 

فاطمی با اشاره به آدرس های پستی و اهمیت تکمیل اطلاعات جغرافیایی و پستی گفت: اداره کل پست می تواند با همکاری شهرداری ها و دستگاه های مرتبط در جهت تکمیل اطلاعات پستی استان گام بردارد و این اطلاعات به درستی در اختیار مردم و دستگاه ها نیز قرار گیرد تا خدمات رسانی بهتر انجام شود.

 

وی گفت: در اعتبارات عمرانی نیز امیدواریم بتوانیم همکاری های لازم را داشته باشیم و در جهت ساماندهی مکان های پستی گام برداریم.

 

استاندار یزد بیان کرد: اقدام مرکز نوآوری نیز اقدام ارزنده ای است که باید آن را تقویت کرد و در جهت اعتلای پست گام برداشت.

 

 

علی محمد رحمانی پور مدیرکل پست استان یزد نیز در این نشست گفت: خوشبختانه ما در استان یزد با 196 واحد پستی در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداشته ایم و با این تعداد واحدهای خدماتی به نوعی ارتباط خوبی با مردم داریم و در دسترس هستیم.

 

وی بیان کرد: تعداد 39 خط پستی در استان مشغول به فعالیت داریم که سعی کرده ایم به بهترین نحو خدمات پستی را انجام داده و در جهت رضایت مردم تلاش کنیم.

 

رحمانی پور گفت: کسب رتبه پنجم سرانه مرسولات پستی در کشور در پایان سال 1400 با سرانه 2 و نه دهم درصد مرسوله با تعداد کل مرسوله 3 میلیون و 416 هزار و 374 مورد از جمله افتخارات ما در استان بوده است.

 

وی افزود: ایجاد و راه اندازی مرکز نوآوری با عنوان مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته با هدف حمایت از ایده های فناور و نوآورانه در زمینه های تخصصی پست به عنوان مهمترین پروژه ما است که سال گذشته کار خود را شروع کرده است و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

 

در ابتدای این نشست نیز استاندار یزد از بخش های مختلف اداره کل پست استان یزد بازدید کرد.

کد خبر 1222934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha