اختلاف افکنان بین وحدت مردم در راه خیانت به جامعه گام برمی دارند

زنگانه گفت: افراد یا گروه هایی که در راه تفرقه و ایجاد اختلاف در وحدت مردم گام بردارند، در راه خیانت و آسیب رساندن به جامعه گام برداشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «علی محمد زنگانه» امروز (چهارشنبه 20 مهر) در نشست وحدت‌آفرین علمای شیعه و سنی که به مناسبت هفته وحدت در گرگان برگزار شد، گفت: اقوام ساکن در استان گلستان با وحدت و همبستگی در کنار هم زندگی می کنند و اجازه نمی دهند دشمنان اختلاف افکنی کنند.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه قدرت‌های پوشالی جهان موجب اختلاف مذاهب و خلق فرقه‌های ضاله در امت اسلامی می شوند، افزود: در طول تاریخ دشمن همیشه درصدد خدشه وارد کردن به وحدت شیعه و سنی بود که باید در برابر این دسیسه ها هوشیار بود.

 

وی ادامه داد: افراد یا گروه هایی که در راه تفرقه و ایجاد اختلاف در وحدت مردم گام بردارند، در راه خیانت و آسیب رساندن به جامعه گام برداشته اند.

 

زنگانه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن طوایف و مذاهب گوناگون، از ابتدای انقلاب همواره مورد طمع و سوءاستفاده دشمنان بوده اما با بصیرت مردم این توطئه‌ها ناکام مانده است.

 

وی گفت: افرادی که خود را وامدار خون شهدا و مدیون ملت ایران می‌دانند، مکلف هستند برای قوام بیشتر وحدت و انسجام جامعه تلاش کنند.

 

 

کد خبر 1222971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha