۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی اهدا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« رضا طاهری» در  گفت و گو با خبرنگاران، به سفر معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خمینی(ره) به این استان اشاره و اظهار کرد: مراسم اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلام عصر امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه اهدای این تعداد جهیزیه به مناسبت میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق برگزار می شود، یادآور شد: همچنین در این مراسم از ۳ هزار طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد رونمایی می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال برای افراد و مددجویان تحت پوشش این نهاد ۷۰ خودروی وانت برای کار این افراد تهیه و در اختیار آنان گذشاته می شود که بتوانند به تامین معاش خانواده  کمک کنند.

 

طاهری با بیان اینکه در طول سال تلاش می شود که با کمک خیرین و نیکوکاران، اقدامات لازم برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند ایلامی انجام شود، گفت:  تامین مسکن، ایجاد اشتغال و تلاش برای خودکفایی مددجویان از مهم ترین اولویت های این نهاد است.

کد خبر 1222992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha