فرهنگ و نهاد بسیج سازندگی یک الگو قابل ترویج در کشور است

خلیلیان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری باید به صورت بسیج سرمایه‌گذاران در جهت رونق استان انجام شود گفت: همه کارمندان دولت باید به صورت گروه‌های جهادی کار را پیش ببرند تا شاهد تحول اساسی در استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان امروز چهارشنبه (۲۰ مهر) در نشست کارگروه بسیج سازندگی استان، ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه‌ تحول اساسی دستگاه‌های اجرایی پایه‌گذاری شد به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌هایی مانند سپاه پاسداران، بسیج و نهادهایی مانند بنیاد مسکن، کمیته امداد، کمیته‌های انقلاب اسلامی و ... ایجاد شدند؛ همچنین ورود ظرفیت‌های مردمی به صحنه سبب شد تا بتوانیم از فرهنگ و روحیه جهادی و بسیجی که منبعث از انقلاب اسلامی است استفاده کنیم و شاهد تحول اساسی باشیم.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه اکنون بسیج سازندگی به درختی تنومند تبدیل شده و شاهد ثمرات آن هستیم افزود: اقدامات بسیار ارزنده‌ای در بسیج سازندگی انجام شده و همه دستگاه‌‌ها باید با همین انگیزه و روحیه کار را پیش گیرند.

 

وی فرهنگ و نهاد بسیج سازندگی را یک الگوی قابل ترویج در کشور دانست و اضافه کرد: همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید به بسیج سازندگی تبدیل شوند و دستگاه‌ها گزارشات خود را با این فرهنگ ارائه کنند.

 

خلیلیان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی طی یکسال گذشته تصریح کرد: در بازسازی زلزله اندیکا بسیج سازندگی موفق به احداث و تحویل ۳۷۴ واحد جایگاه دام و مشارکت در بازسازی ۱۳ مدرسه شد که اقدام شایسته‌ای است.

 

وی در خصوص ورود بسیج سازندگی به بحث مقابله با ریزگردها ابراز کرد: بسیج سازندگی از سال ۱۳۹۹ در راستای مقابله با ریزگردها پروژه‌هایی را در بحث تثبت شن کلید زد که برخی از این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ و بخش دیگر ۱۴۰۱ به پایان رسیدند.

 

استاندار خوزستان در پایان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری باید به صورت بسیج سرمایه‌گذاران در جهت رونق استان انجام شود یاد آور شد: همه کارمندان دولت باید به صورت گروه‌های جهادی کار را پیش ببرند تا شاهد تحول اساسی در استان باشیم.

 

کد خبر 1223059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha