بخشی از فعالیتهای اشتغال کمیته امداد برون سپاری می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: برون سپاری بخشی از فعالیتهای اشتغال از جمله برنامه های جدید این نهاد در راستای توسعه خودکفایی جامع هدف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« مرتضی فیروز آبادی» ظهر امروز(۲۰ مهر) در شورای مدیران کمیته امداد ایلام افزود: با توجه به اهمیت اشتغالزایی مددجویان برداشتن موانع پیش روی در زمینه اشتغال آفرینی و توانمندسازی این قشر در دستور کار جدی این نهاد قرار گرفته است.


وی افزود: ایجاد درآمد پایدار برای خانواده ها و سرعت بخشیدن به توانمندسازی و استقلال مالی آنان یکی از اهداف مهم کمیته امداد است.


فیروز آبادی بیان کرد: کمیته امداد در تلاش است از شاخص‌های گوناگون دیگری در زمینه توانمندسازی خانواده ها و تنوع بخشیدن به اشتغال مددجویان بهره گیری کند.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: اشتغالزایی از ابزارهای مهمی است که کمیته امداد تلاش دارد این فرایند را جایگزین تحت حمایت دائم مددجویان کند.


وی افزایش کمیت طرحهای اشتغالزایی را بعنوان یک ضرورت در راستای جایگزینی تحت حمایت قرار گرفتن و پاسخ به درخواست‌های زیاد متقاضیان را یک فرصت مطلوب برای امداد و مددجویان برشمرد.


فیروزآبادی با اشاره به اجرای برنامه های اشتغال در ایلام گفت: کمیته امداد ایلام در زمینه کارآفرینی و جذب منابع اشتغال از استانهای برتر کشور و در رده های بالای دیگر استانها است.


معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کشور گفت: با راه اندازی سامانه های جدید در اینده، روند شناسایی نیازمندان و متقاضیان ایجاد شغل سیستمی و اولویت بندی بر اساس میزان امتیاز خواهد بود.

 

در ادامه این نشست حمید احمدی بعنوان معاون جدید اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام معرفی شد.
 

کد خبر 1223115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha