عصر شعر هفته وحدت در کانون «امام جعفر صادق (ع)» ناغان برگزار شد

سلیمی گفت: همزمان با روز میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت نشست ادبی با حضور شاعران و علاقه مندان به شعر و ادب به همت کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» ناغان برگزار شد.

«فاطمه سليمی ناغانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با روز میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت نشست ادبی با حضور شاعران و علاقه مندان به شعر و ادب به همت کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» ناغان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: این محفل با محوریت شعر خوانی در مدح میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت و ترویج فرهنگ شعر و شعر حوانی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: زبان هنر در بیان ارزش های دینی بسیار ماندگار و تاثیرگذار است و پیامبر اکرم (ص) الگوی بی نظیر وحدت بود و ما در صدد هستیم این مهم را با زبان گویای شعر به نمایش بگذاریم.

 

سليمی ناغانی اظهار داشت: نقش شعرا و نویسندگان در ترویج ارزش‌ های والی انسانی و اسلامی اهمیت بسزایی دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: در این مراسم شعرا و نویسندگان شهرستان پس از قرائت اشعارشان با مضمون وحدت و ایثار و مدح و ثنای رسول اکرم (ص) به نقد و بررسی اشعار قرائت شده پرداختند.

 

سليمی ناغانی خاطرنشان کرد: شعر و ادبیات از دیرباز در فرهنگ این مرز و بوم جایگاهی ویژه داشته است و البته شاعران هم از جایگاه خاصی در میان مردم بهره مند بوده اند.

 

کد خبر 1223192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha