۱۵۰ فقر و بازرسی و نظارت بر عرضه لوازم یدکی خودرو طی دو ماه گذشته در ایلام

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت ایلام از ۱۵۰ فقر و بازرسی و نظارت بر عرضه لوازم یدکی خودرو طی دو ماه گذشته در ایلام خبر داد.

«مهدی کاکاخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر گروه کالایی لوازم یدکی خودرو از اواسط مردادماه سال جاری در راستای مقابله با توزیع کالای تقلبی و قاچاق کلید خورد و در این مدت ۱۵۰ مورد بازرسی از این واحدها صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای کامل پروژه رصد کالاها و ثبت معاملات در سامانه جامع تجارت است، گفت: با همکاری دستگاه‌های نظارتی تعداد ۲۵ گشت مشترک برگزار و در این بازرسی ها تعداد ۱۹ فقره تخلف صنفی با ارزش ریالی ۳۰.۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

 

کاکاخانی با اشاره به اقدامات تکمیلی اجرای این طرح افزود: با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان تعداد ۳ برنامه فعالیت رسانه ای ضبط و در شبکه استانی پخش و همچنین با اتحادیه مرکز استان و شهرستان ها به منظور بهبود اجرای طرح اخذ کد شناسه و رهگیری بر روی کالاها نشست های تخصصی برگزار شد.

 

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و کم فروشی با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس حاصل کنند.

کد خبر 1223214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha