برگزاری جشنواره رسالت ماندگار در اراک

سرهنگ مهجوری از برگزاری جشنواره رسالت ماندگار ویژه حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ «محمد مهجوری» با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج برنامه های مختلفی در سطح شهر اراک با حضور اقشار مختلف برگزار می شود، گفت:به مناسبت هفته بسیج جشنواره رسالت ماندگار با هدف جمع آوری آثار، تولیدات و برنامه‌های شاخص پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان اراک برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: در این راستا پایگاهها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان اراک می توانند آثار خود را که در طی یک سال گذشته با توجه به اهداف و پیامدها جشنواره تهیه شده است جهت شرکت در جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه تمامی آثار دریافتی مربوط به هر پیامد طبق شاخصه های داوری رتبه بندی شده و ۳ اثر انتخاب خواهد شد، ادامه داد: هر پایگاه و حوزه مقاومت بسیج می توانند آثار شاخص خود را برای حوزه مربوطه ارسال کرده و هر حوزه تنها مجاز به ارسال ۳ اثر برای هر پیامد می باشد.

 

سرهنگ مهجوری خاطر نشان کرد:منتخبین آثار ارسال شده پس از جمعبندی توسط تیم داوری ناحیه مقاومت بسیج اراک و با حضور نمایندگان هر حوزه انتخاب خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۰ آبان ماه دانست و اضافه کرد: در پایان لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی به آثار برگزیده اهدا می شود.

کد خبر 1223240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha