جشن «عید بیعت» ویژه بانوان در آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری جشن «عید بیعت» ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری زینبیه خواهران شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: به مناسبت ایام ولایت امام زمان(عج)، سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جمعفر صادق(ع) و بزرگداشت هفته وحدت جشن «عید بیعت» ویژه بانوان در آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این جشن به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه خواهران شهرستان آران و بیدگل و با حضور بیش از ۳۰۰ بانوی فعال فرهنگی در این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: در این مراسم خانم دوست از مبلغان دینی به بیان زیبایی‌ها و پیامد های مثبت ظهور حضرت مهدی(عج) و زندگی، شخصیت و سیره حضرت رسول(ص) پرداخت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: قرائت قرآن، مولودی خوانی توسط سرکار خانم برهمن، دکلمه خوانی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم مذهبی بود.

 

ضابطی افزود: کانون فرهنگی هنری «زینبیه» شهرستان آران و بیدگل در سال ۱۳۷۸ به مدیر مسئولی محسن صانعی تاسیس شد و یکی از موسسه های فرهنگی هنری فعال در سطح شهرستان آران و بیدگل است که در طول سال به جز برنامه های عقیدتی و مذهبی، در حوزه برنامه های آموزشی سبک زندگی، بصیرت افزایی، علمی، ورزشی برای جوانان و نوجوانان فعالیت می کند.

کد خبر 1223295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha