توزیع یک میلیارد تومان کمک مردمی بین مددجویان کمیته امداد طبس

مدیر کمیته امداد طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع)، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک مردمی در قالب جهیزیه، نوشت افزار و بسته لبنی و معیشتی بین مددجویان طبس توزیع شد.

احمد رفیعی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) جهت کمک به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان در شهرستان طبس اجرا شد.

 

مدیر کمیته امداد طبس در ادامه بیان کرد: در راستای برگزاری این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان طبس یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک مردمی جهت تامین نیازهای مددجویان هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه۲۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند طبس در روز ۱۷ ربیع الاول توزیع شد، افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۲۵ میلیون تومان است و در مجموع در این راستا اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان با کمک خیرین هزینه شده است.

 

رفیعی با اشاره به توزیع بسته تحصیلی و نوشت افزار اشاره کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع)، یک هزار و ۶۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۶۴۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند طبس توزیع شد.

 

مدیرکمیته امداد طبس در پایان بیان کرد: بحث توزیع ۲۵۰ بسته لبنی و معیشتی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) بین خانواده های نیازمند شهرستان طبس در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 1223310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha