حفظ وحدت و برادری  بین مسلمانان مایه ترس و ناکامی دشمنان اسلام می شود

خادم الرسول گفت: پناهندگان شیعه و سنی باید با حفظ نقطه اشتراک و وحدت، به تحقق هدف اسلام بپردازند و باید بدانیم که حفظ وحدت و برادری بین مسلمانان مایه ترس و ناکامی دشمنان اسلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدعلی خادم الرسول، امروز پنج شنبه (21 مهر) در دیدار جمعی مولویان و روحانیون اهل تسنن پناهنده افغانستانی ساکن استان فارس که  به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، گفت: پناهندگان شیعه و سنی باید با حفظ نقطه اشتراک و وحدت، به تحقق هدف اسلام بپردازند و باید بدانیم که حفظ وحدت و برادری  بین مسلمانان مایه ترس و ناکامی دشمنان اسلام می شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس ادامه داد: در قرآن کریم بر وحدت و اخوت بین مسلمانان و قرار گرفتن زیر پرچم رسول خدا (ص) تاکید شده است و قرآن برای نجات و هدایت مسلمانان و مردم جهان فرستاده شده و مسلمانان باید با همبستگی خود حافظ کلام خداوند متعال باشند.

وی اضافه کرد: اتحاد مسلمین هدف اول اسلام است و پناهندگان شیعه و سنی با حفظ نقطه اشتراک و اطاعت از قرآن کریم و حب رسول اکرم (ص) باید وحدت و اتحاد مورد تاکید اسلام را محقق کنند.

خادم الرسول تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات وضع شده در خصوص تردد و اقامت پناهندگان و عدم رانندگی بدون اخذ گواهینامه ضروری است این مقررات برای حفظ امنیت و سلامت پناهندگان وضع شده و پناهندگان باید آن را رعایت کرده و تابع قوانین و مقررات کشور میزبان باشند.

کد خبر 1223319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha