مسئولین در برابر  نبود زمینه‌های ورزشی  و تفریحی و پیامدهای آن برای جوانان مسئولند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: همه مسئولین در برابر حوادث ناگواری که به علت نبود زمینه‌های ورزشی و هنری و تفریحی به وجود آمده مسئول خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته  ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشن بزرگ مهر و کرامت در شهرستان پردیس، اظهار کرد: جشن بزرگ «مهر و کرامت» جشن ولادت پرنور پیامبر مهربانی‌ها(ص) با حضور مساجد، موکب‌ها، ادارات ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، جامعه هنری، اداره ارشاد، آموزش و پرورش و غیره در حاشیه مصلی نماز جمعه با شکوه بسیار زیادی برگزار شد.

 

وی با اشاره به فرارسیدن روز و هفته تربیت بدنی، گفت: این روز باعث تزریق معنویت به جامعه توسط ورزشکاران و مدیران ورزشی می‌شود و این روز و هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمام ورزشکاران مومن، انقلابی و متعهد علی‌الخصوص ورزشکاران شهرستان تبریک عرض می‌کنم.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: یکی از وظایفی که جامعه ورزشی اعم از ورزشکاران و مدیران ورزشی برعهده دارند این است که معنویت را در خود تقویت کرده و همان را از طریق الگو بودن برای جامعه تزریق کنند زیرا آن ورزشکاری که از طریق ورزش و هنرمندی به جایگاهی رسیده، قطعاً طرفدارانی نیز پیدا می‌کند که باید تلاش کرده از این فرصت استفاده و جوان‌های دیگر را به خداوند نزدیک کند.

 

امام جمعه پردیس ادامه داد: ورزشکارانی که در این نظام رشد کرده و با حمایت و تشویق‌های این مردم به مقامی می‌رسند و در میدان‌های ورزشی دنیا حضور پیدا می‌کنند، دیگر شخصِ خودشان نیستند بلکه نماینده یک ملت غیور و با اخلاق و خودساخته هستند که باید در دنیا نمایندگی کنند.

 

وی اضافه کرد: از مسئولین عزیز درخواست می‌کنم که به جوانان شهرستان بیشتر توجه کنید زیرا جمعیت شهرستان پردیس غالباً جوان، پر انرژی، جویای علم، هنر، هویت و فعالیت‌های ورزشی هستند، اما متأسفانه شهرستان در زمینه زیرساخت‌های ورزشی نسبت به جمعیت جوان آن عقب مانده‌گی های بسیاری دارد.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: اگر این عقب‌ماندگی‌ها جبران نشود قطعاً آسیب‌های جبران‌ناپذیری خواهد داشت؛ و همه مسئولین در برابر حوادث ناگواری که به علت نبود زمینه‌های ورزشی و هنری و تفریحی به وجود آمده مسئول خواهند بود.

 

امام جمعه پردیس با اشاره به هزاران دروغ در ۲۵ روز آنهم با استعمار رسانه‌ای در ایران، ابراز کرد: امروز دشمن با ابزار رسانه‌ای خود تمام ایران را غرق در آتش و خون، و نظام را در حال سقوط و غیره در فضای رسانه‌ها نشان داده که هم دشمنان را امیدوار می‌کرد تا بیشتر به این ملت فشار آورده و ظلم کنند، و هم فریب‌خورده‌ها را به تخریب و فساد بیشتری در خیابان‌ها وادار کنند.

 

وی افزود: بنابراین دیگر نباید فرصت را از دست داد و نباید غفلت، کاهلی و سستی شود و باید در اولین گام با حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و اجبار شبکه‌های اجتماعی خارجی به پذیرش قوانین کشور به استعمار مجازی کشور پایان داده شود.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در دومین گام دستگاه‌های مسوول باید روایت‌های دست اول از رخدادهای کشور را روایت کرده و در گام بعدی دستگاه‌های مسئول باید به سرعت در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند‌.

 

وی اضافه کرد: سلبریتی‌هایی که دعوت به آشوب و تخریب کردند و قانونی مانند کشف حجاب را زیر پا گذاشتند و متجاهرانه عمل کردند، به صورت قاطع و قانونی با آنها برخورد شود و با آن دسته از سلبریتی‌ها که به جهت همراهی با فضای ایجاد شده، انتقاداتی کردند، بایستی ارتباط گرفت و آنها را نسبت به شرایط حساس کشور و توطئه دشمنان آگاه ساخت.

 

حجت الاسلام حسینی با تقدیر از محافظان جان و امنیت مردم اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید و می‌بینید در اغتشاشات، بسیجیان و نیروهای انتظامی جانانه و مقتدرانه ایستادند و دست‌های پلید دشمنان که به سمت ایران دراز شده بود را قطع کردند.

کد خبر 1223477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha