زن مسلمان در تمام حوزه‌های اجتماعی تحول آفرین بوده است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امروز برخی بیان می کنند که حق زن مسلمان ضایع شده، گفت: امروز زنان جامعه اسلامی در تمامی حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تحول آفرین بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (22 مهر) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد نبی اکرم به تبیین ویژگی های آموزنده و تربیتی آن حضرت برای جامعه اسلامی پرداخت. 

 

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه وجود پیامبر برای جامعه اسلامی رحمت و نعمت است، افزود: خداوند ایشان را با نور روشنگری و کتاب آسمانی برای هدایت بشر فرستاد. 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارکرد: پیامبر بساط ظلم، فساد، شراب خواری و... را از جامعه آن روز جمع کرد و عدالت، صلح و محبت را با خودش به ارمغان آورد. 

 

 

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه امروز نیز جهل و ظلم دنیا را فرا گرفته است، بیان کرد: در مقابل، جامعه دینی ما شعار عدالت و صلح پیامبر را در دنیا بلند کرده است. 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز برخی بیان می کنند که حق زن مسلمان ضایع شده و باید گفت: امروز زنان جامعه اسلامی در تمامی حوزه های اجتماعی، اقتصادی و... تحول آفرین بوده اند.

 

 

وی با اشاره به صحبت های اخیر حضرت آقا، گفت: هر جا دشمنان ملت بخواهند اختلالی ایجاد کنند، این مردم هستند که با حضور به موقع خود در میدان، فتنه را خنثی می کنند. 

 

 

حجت الاسلام نوری افزود: اگر به تاریخ ملت نگاه کنیم خواهیم دید که مسئولیت پذیر است چرا که ریشه در قرآن و مکتب عاشورا دارد. 

 

 

وی در ادامه ملت ایران را در تمامی حوزه ها غیور خواند و گفت: نمونه آن نیز حضور در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و فتنه های اخیر کشور است. 

 

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: افرادی که در جریانات اخیر مخالف نظام بودند و اغتشاش به پا کردند، جز ملت ایران نیستند.

 

 

 

کد خبر 1223478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha