جشنواره قرآنی «جنّت» در محمدآباد آران و بیدگل برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت؛ ششمین جشنواره قرآنی «جنّت» در روستای محمدآباد آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت؛ ششمین جشنواره قرآنی «جنّت» در روستای محمدآباد آران و بیدگل برگزار شد.

 

این جشنواره قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، تشویق قرآن آموزان و ایجاد شور و نشاط معنوی و قرآنی، شامگاه پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ در مسجد جامع آقا علی بن موسی الرضا محمدآباد کویرات آران و بیدگل برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد عرب مسئول شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد در این مراسم در خصوص انس با قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

قرائت قاریان ممتاز شهرستان آران و بیدگل، اجرای گروه تواشیح و همخوانی، مدیحه سرایی و مولودی خوانی، برگزاری مسابقه حضوری قرآنی و اهدای جوایز و تقدیر از فعالان قرآنی روستای محمدآباد از دیگر برنامه های این جشنواره قرآنی بود.

 

این جشنواره قرآنی به همت شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد، خانه قرآن ثامن الائمه(ع) و کانون فرهنگی ثامن الائمه(ع) روستای محمدآباد این روستا برگزار شد.

کد خبر 1223500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha