برگزاری جشن ۱۷ ربيع الاول در کانون خاتم الانبیا(ص)/۲۰ نفر از خادمان تجلیل شدند

جشن ۱۷ ربیع الاول با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند برگزار و از ۲۰ نفر از خادمین هیئت و موکب محمد رسول الله (ص) و پیر غلامان اهل بیت(ع) تجلیل شد.

محمدرسول باباییان در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم شب ولادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بیرجند با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌ الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه موقت بیرجند برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند ادامه داد: در ابتدای این مراسم گروه سرود کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) به اجرای سرود پرداخت و سپس حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند که به موضوعات تبیین مواضع دشمن در اغتشاشات اخیر و همچنین زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مدیحه سرایی و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این جشن بود، گفت: در این مراسم از ۲۰ نفر از خادمین هیئت و موکب محمد رسول الله (ص) و پیر غلامان اهل بیت(ع) توسط کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا و مسجد تجلیل و تکریم شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار هنری عنوان داشت: در پایان این مراسم عموم مردم از نمایشگاه آثار هنری که توسط اعضای فعال کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) ساخته و طراحی شده بود بازدید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) بیرجند به برگزاری مراسم شب شعر اشاره کرد و گفت: همچنین به مناسب هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و سلم و امام جعفر صادق (ع) در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) محفل شب شعر با حضور شاعران برجسته بیرجندی برگزار شد و شاعران به قرائت اشعار خود در وصف پیامبر گرامی اسلام(ص) و وحدت مسلمین و محکومیت حوادث اخیر پرداختند.

 

 

 

 

کد خبر 1223603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha