سیستم سورتینگ هوشمند پستی در مازندران ایجاد می شود

لیائی از ایجاد سیستم سورتینگ هوشمند پستی در مازندران خبر داد و گفت: هوشمندسازی در پست موجب ارتقای روز افزون کیفیت خدمات و افزایش سرعت و دقت فرایندهای پستی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمود لیائی امروز(۲۳مهر) در آئین افتتاح پروژه های پست استان مازندران به ظرفیت ها و مشکلات استان در حوزه پست اشاره و اظهار کرد: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی مشکلات پست در حوزه زیرساخت و نیروی انسانی مرتفع شود.

 

معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست بابیان اینکه افتتاح سورتینگ هوشمند در استان هدفگذاری شده ، افزود: ترافیک مبادلات استان به مقداری است که امید داریم با آماده سازی زیرساخت ها این سورتینگ نصب شود .

 

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت های شبکه پستی موجب تسهیل در فرایندهای عملیات پستی است، خاطرنشان شد: هوشمندسازی در پست موجب ارتقای روز افزون کیفیت خدمات و افزایش سرعت و دقت فرایندهای پستی خواهد شد. همچنین فشار کاری و کمبود نیرو با تحقق این مهم مرتفع خواهد شد.

 

لیائی ضمن تحسین تلاش بافنده کلاردشتی برای بافت تابلو فرش UPU ، گفت: هفته آینده با دبیرکل UPU  در سوئیس دیداری خواهیم داشت که امید است اهدای این اثر تبلیغی برای پست و فرش استان مازندران به همراه داشته باشد.

 

کد خبر 1223667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha