وحدت و اتحاد مسلمانان می‌تواند قدرت آنان را در برابر دشمنان چند برابر كند

حجت الاسلام حجتی گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان دنيا می‌تواند قدرت آنان را در برابر دشمنان چند برابر كند،اين عمل می‌تواند باعث پيشرفت، شكوفايی آنان در زمينه‌های مختلف، زمينه‌ساز كمك به يكديگر در رفع نيازها و مشكلات ديگر باشد.

حجت الاسلام محمد حجتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و نظام هزینه های بسیاری متحمل می شود،گفت:اگرچه دشمنان هرچه در توان داشتند به میدان آورده‌اند و در مقابله با جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند اما این انقلاب پابرجاست و مقتدر خواهد ماند.

 

امام جمعه موقت کرمانشاه ،افزود: از نظر شرع و دين وحدت بين مسلمانان باعث خشنودی خداوند و دارای آثار اخروی خواهد بود كه در قرآن و احاديث اسلامی به آن اشاره شده است. 

 

وی خاطر نشان کرد: این اغتشاشگران باید بدانند که هرگز و با هر کاری نمی تواند محبت رسول خدا(ص) و اسلام را از دل ملت ایران پاک کنند لذا امروز دیگر خبری از یکه تازی و قدرت آمریکایی ها و دیگر ابرقدرتها نیست ولی با این وجود آنان همواره با قدرت رسانه ای تلاش دارند که حقایق عکس نمایش داده شود.
 
 

حجت الاسلام  حجتی ،تصریح کرد:دشمنان همواره به دنبال بهانه ای برای حاشیه سازی علیه جمهوری اسلامی هستند، ایران متعلق به همه ایرانیان است و دشمن تلاش دارد که با فضای مجازی فکر و ذهن جوان ما را با سمت خود منحرف کند.
 
 

امام جمعه موقت کرمانشاه ،اظهار کرد:امروز در دنيای اسلام موج بيداری اسلامی در اثرآگاهی ثمربخش به مسلمانان ايجاد شده است، و اين موج می‌تواند امواج بيشتری را در اطراف خود ايجاد و باعث همدلی و همبستگی كه لازمه توجه به وحدت و اتحاد مسلمانان توجه به نقشه‌های پليد دشمنان است.

کد خبر 1223745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha