افزایش۳۴.۵ درصدی پذیرش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان

جعفری، گفت: امسال پذیرش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در مقطع کاردانی و کارشناسی ۳۴.۵ نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «محمدرضا جعفری» در آیین استقبال از دانشجویان جدید مراکز آموزش علمی کاربردی، جهاددانشگاهی، فرهنگ و هنر، فرماندهی نیروی انتظامی و یخچال‌سازی خرم‌آباد، اظهارداشت: پذیرش دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز مهرماه امسال نسبت به سال گذشته ۳۴.۵ درصد افزایش یافته است.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان افزود: در مهرماه امسال ۲ هزار و ۳۲۹ نفر در مقطع کاردانی و یک هزار و ۷۶۷ نفر در مقطع کارشناسی این دانشگاه پذیرش شده است.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از هفت هزار دانشجو و ۹۵۰ مدرس در مقاطع کاردانی حرفه‌ای، کاردانی فنی، کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری با ۳۰۱ کد رشته در چهار بخش صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر مشغول تحصیل و آموزش هستند.

 

جعفری با اشاره به آغاز بکار این مرکز در سال ۷۵ ، گفت: هدف از تشکیل دانشگاه علمی و کاربردی تربیت نیروی ماهر، متخصص و کارآفرین بوده است.

 

وی یادآور شد: برای ایجاد مرکز نوآوری و کارآفرینی، ایجاد مراکز رشد و کلینیک‌های مشاوره، اشتغال و توسعه کارآفرینی در دانشگاه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

 

کد خبر 1223766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha