برخورد جدی با عوامل اغتشاشات مطالبه مردمی است

عبدالهی با اشاره به برخورد قانونی مناسب با عوامل اغتشاشات استان سمنان، گفت: مردم از دستگاه قضائی استان سمنان مطالبه برخورد جدی با عوامل اغتشاشات را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد جعفر عبدالهی» در نشست با فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه لیدرها، مسببان، مباشران، محرکان و اشخاصی که در ناآرامی‌ها نقش اساسی دارند، مورد برخورد قانونی مناسب قرار می‌گیرند، گفت: دستگاه قضائی در این باره تصمیم جدی دارد.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه هرکسی که حداقل و حداکثر عمل مجرمانه‌ای را در اغتشاشات داشته نیز در دایره برخورد قانونی مناسب دستگاه قضائی قرار خواهد گرفت،اظهارداشت: ورود قاطع در این ارتباط، وظیفه دستگاه قضائی استان سمنان است.

 

وی شناسایی تمامی افراد درگیر اغتشاشات را رسالت پلیس دانست وافزود: ناجا باید مستندات و مدارک مورد نیاز را در اختیار دستگاه قضائی قرار دهد همچنین شعب خاصی برای این موضوع در دادگستری سمنان ایجاد شده است.

 

عبدالهی با بیان اینکه مردم از دستگاه قضائی استان سمنان مطالبه برخورد جدی با عوامل اغتشاشات را دارند، ابراز کرد: اکنون علاوه بر دستگیری ، مردم از دستگاه قضایی سرعت در رسیدگی و قاطعیت را مطالبه دارند که رسیدگی سریع و با دقت مستلزم جمع آوری و گزارش ادله و مدارک لازم از عوامل مؤثر و افراد دستگیر شده است که با سرعت و بدرستی مستندات و مدارک از سوی ضابطین تهیه و تحقق این موضوع از سازمان فراجای استان سمنان مورد انتظار است تا مجازات شایسته ای با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی انجام شود.

 

وی با تأکید براینکه  دادگستری استان سمنان نیز گزارش ادله و مدارک لازم از عوامل مؤثر و افراد دستگیر شده را به دقت و سرعت رسیدگی خواهد کرد، ادامه داد: سلامتی و امنیت مردم اولویت ناجا و دستگاه قضائی است.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه مردم در جریان اغتشاشات اخیر و آسیب های مادی و معنوی که بوجود آمد بیش از هر زمان دیگری ضرورت وجود امنیت و آرامش را احساس کردند افزود: در خلق امنیت نیروهای نظامی و امنیتی و دستگاه قضایی استان هرکدام به نحوی در ایجاد آن سهیم هستند.

 

کد خبر 1223803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha