مردم اردبیل گرفتار فریب رسانه های منافقین و غربی شدند

متاسفانه طی روزهای اخیر مردم شهر اردبیل گرفتار فریب رسانه های غربی شدند و با کشته سازی مصنوعی، این رسانه ها توانستند این شهر آرام را در روزهای اخیر نیز ناآرام کنند.

خبرگزاری شبستان اردبیل:

 

متاسفانه طی روزهای اخیر مردم شهر اردبیل گرفتار فریب رسانه های غربی شدند و با کشته سازی مصنوعی، این رسانه ها توانستند این شهر آرام را در روزهای اخیر  نیز ناآرام کنند.  

 

رسانه های غربی با فریب اینکه دانش آموزان یک مدرسه مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفته و دانش آموزان کشته شده اند درخواست ایجاد اغتشاش در شهر کرده اند و تلاش می کنند تا این شهر آرام روی خوش نبیند.

 

البته مردم فریب این دروغ رسانه ای را می خورند زیرا یک دانش آموز که سابقه بیماری قلبی داشت در بیمارستان فوت می کند اما این مسئله هیچ ارتباطی به اغتشاشات ندارد و خانواده این دانش آموز با مصاحبه با رسانه ها مدعی هستند که نباید به خاطر فوت این دانش آموز شهر را به آشوب کشید.

 

متاسفانه خانواده این دانش آموز که پدرش نیز طی چندماه گذشته از دست داده اند، داغدار عزیزان خود هستند و رسانه های غربی از این فرصت برای به آشوب کشیدن شهر اردبیل استفاده و مردم فریب خورده نیز این دروغ رسانه ای را باور کردند.

 

طی روزهای اخیر رسانه های معاند و منافقین از هر فرصت کوچکی حتی فوت افرادی که هیچ ارتباطی به مسئله اغتشاشات اخیر ندارد سعی و تلاش می کنند تا با کشته سازی این عزیزان احساسات مردم را تحریک کنند تا شهرهای مختلف به آشوب کشیده شود اما مردم باید بصیرت خود را به کار گرفته و باور نکنند.

 

ایجاد اغتشاش از طریق کشته سازی از پروژه نخ نمای منافقین در کشور است که همزمان شدن برخی از وقایع و اتفاقات در شهرهای مختلف موجب فریب بیشتر مردم در این روزهای حساس شده است.

 

مردم بابصیرت شهر اردبیل نیز نباید دروغ های رسانه های غربی را باور کنند زیرا هم اکنون نشان می دهد ناآرامی های شب گذشته در اردبیل از ناآگاهی مردم اردبیل نسبت به واقعیت است و دانش آموز فوت شده هیچ ارتباطی به وقایع اخیر ندارد و این دانش آموز بخاطر سابقه بیماری قلبی که داشت در بیمارستان فوت کرده است اما رسانه های غربی توانستند با سواستفاده از فوت یک دانش آموز احساسات مردم را نسبت به این مسئله تحریک کنند و این شهر آرام را به ناآرامی سوق دهند.

 

این زودباوری باید مورد تحقیق قرار گیرد که چرا مردم شهر اردبیل به این سرعت گرفتار فریب رسانه های غربی شدند.

 

البته مسئولان مرتبط و حتی خانواده داغدار این دانش آموز از مردم شهر اردبیل خواستند گرفتار فریب رسانه های غربی قرار نگیرند،  زیرا فوت این دانش آموز هیچ ارتباطی با وقایع اخیر کشور ندارد و این کشته سازی رسانه های ضد انقلاب برای فریب دادن مردم شهر اردبیل است.

 

کد خبر 1223850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha